Friday, April 25, 2014

HOME// Update 14

En opnieuw is er weer heel veel verandering te zien. De gang beneden is qua sauzen helemaal af (op de deuren na). Zelfs het glasvezel naar de overloop is al gelegd en voor de eerste keer gesaust. En en en de trap kan al bijna in de hoogglans! Alles is nu zooooo anders met al dat witte in de gang! Ik wordt per laagje verf verliefder op de trap, haha.

De woonkamer is zo goed als af. Alleen de CV moet nog aangesloten worden en dan kan daar eigenlijk de vloer er al in en dan kunnen we beginnen met het inrichten. Volgende zijn vriendlief en ik beiden vrij, dus kunnen we nog even hard aan de bak! Ik ga nu even héérlijk genieten van mijn dagje vrij ;)


Volg mij op
Follow on Bloglovin

8 comments:

  1. Wat leuk om dit te zien meis. Ik ben zo benieuwd naar het uiteindelijke resultaat hihi.
    liefs x

    ReplyDelete
  2. Oh wauw het komt goed op gang, de keuken ziet er al goed uit!

    X Sara

    ReplyDelete
  3. Waauw dat ziet er echt super uit, mooie keuken zeg! Succes!

    ReplyDelete
  4. Ziet er super leuk uit! Je keuken vind ik nu al erg mooi :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  5. Wauw, wat word het mooi! Oh, het inrichten. Daar hou ik van want wat is dat leuk zeg. Veel plezier al vast haha.

    xo Liesbeth

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO