Friday, April 18, 2014

HOME// update 13

Zonder dat jullie het gemerkt hebben, ben ik eigenlijk al de hele week te vinden in ons huisje. Dit keer had ik mijzelf op het project 'hal' gezet. Zo is de hele hal nu behangt met glasvezel, hoeven de kelderdeur en kozijnen nog maar één keer geverfd te worden en staan zelfs (!) de trap al in de grondverf. Geloof mij, je herkent nu de hal al niet meer terug zonder die bruintinten.

De badkamer is nu helemaal gevoegd dus daar moet alleen het raam nog even een paar keer geverfd worden. Dan is het wachten op de grootste klus die nog uitgevoerd moet worden, namelijk: de CV. Als alle radiatoren hangen en de CV het doet, kunnen vervolgens ook de badkamer meubels erin. De studeerkamer moet nog voor een klein beetje gestuct worden en dan kan ook daar begonnen worden met het behangen. 

Ah, het eind is (eindelijk) in zicht!




Volg mij op
Follow on Bloglovin

3 comments:

  1. Fijn dat alles goed vordert. Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat!

    ReplyDelete
  2. Het gaat er steeds beter uitzien, proficiat!

    ReplyDelete
  3. Ik ben erg benieuwd hoe het uiteindelijk word, ziet er al een stuk beter uit! :D

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO