Friday, April 11, 2014

HOME// update 12

Bereid je voor op HUUUUUGE veranderingen in het huis. Het is net alsof er gevlogen wordt in huis, zo snel is het gegaan!

Ik kan vol trots zeggen dat we eindelijk het toilet erin hebben. EINDELIJK! Na 3 maanden. Het is zelfs zo erg dat ik er nog steeds geen gebruik van heb gemaakt. Puur omdat ik gewend ben om daar niet naar de wc te kunnen.. De tegels liggen nu en in de HELE badkamer en in de keuken. Het tegelwerk is dus eigenlijk gewoon klaar! Op het voegen na. En oooooh, ik ben echt zo blij!

Nog een paar weekjes, nog een paar weekjes..



Volg mij op
Follow on Bloglovin

9 comments:

  1. De keuken begint echt al volledig af te geraken! :)

    ReplyDelete
  2. Je keuken is echt heel mooi!

    xo

    ReplyDelete
  3. Wauw de keuken is echt leuk geworden, en gefeliciteerd met je wc haha.
    liefs x

    ReplyDelete
  4. Leuk, de keuken ziet er al goed uit!

    ReplyDelete
  5. Wauw, wat ziet het er al mooi uit! Heel anders in vergelijking met je eerste paar updates, echt heel erg mooi geworden!

    ReplyDelete
  6. Mooie keuken is het geworden. Dat fornuis is zalig! En ik zou toch snel eens gebruikt gaan maken van je toilet moest ik van jou zijn. Iemand moet de eerste zijn ^^

    x Aurélie

    ReplyDelete
  7. Hi Girl,

    I've nominated you for Very Inspiring Blogger Award, read my post for more details:
    http://makeupthyself.wordpress.com/2014/04/13/very-inspiring-blogger-award/

    Big kisses
    Tamara

    ReplyDelete
  8. Kei goed gedaan! Mooi! Wij gaan dit weekend normaal verhuizen, het is nog niet helemaal vanaf maar bijna woonbaar de rest gaan we doen als we er wonen :) veel succes nog, komt goed!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO