Friday, April 4, 2014

HOME// update 11

Ongelofelijk hoe snel ineens alles kan gaan en dat terwijl ik deze week niet eens meegeholpen heb.. 

Zo zit het gootje die ik vorige week nog liet zien er nu al in en is het gat van het gootje ook alweer dicht gestort. Het duurt nu niet lang meer voordat de badkamer ook betegeld kan worden. WOOOH! Verder zijn de tegels van de keuken nu ook binnen en die worden als het goed is dit weekend geplaatst want de keuken is nu zo goed als gesaust (op een paar witte vlekjes na). 

Ook hebben we direct maar gekeken naar halve maantjes voor op de trap. We zijn er nog niet uit welke kleur we nemen. Ik zelf vind de donkergrijze kleur mooi maar vriendlief vindt de donkere kleur mooier. Dus wat het gaat worden, weten we zelf ook nog niet. Het laminaat voor in de woonkamer, gang en keuken is zo goed als al uitgekozen maar dat laat ik nog even als verassing ;)



Volg mij op
Follow on Bloglovin

3 comments:

  1. Wat een leuke kleurtjes! Ook helemaal mijn stijl dat grijs en wit. Je kunt echt zien dat jullie steeds verder komen! Haha, nog even puzzelen welke grijskleur het mooist is ;)

    xo Liesbeth

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO