Wednesday, April 16, 2014

BLOG// Wat willen jullie meer zien?

Ik ben al een poosje aan het brainstormen voor de blog. Zowel voor de inhoud als voor een nieuwe lay-out. Ik heb zelf namelijk het gevoel dat ik niet persoonlijk genoeg ben, en wel wat meer aan mijn OOTD'S kan doen en wie weet wel een soort van hele nieuwe richting met mijn artikelen ingaan! En jij kan mij daar mee helpen:)

Hoe? Héél simpel: laat een berichtje achter met wat jij graag op deze blog wilt zien. Dat kan zijn van filmpjes tot aan plogs en van DIY's tot moodboards. Jouw mening heb ik echt, echt, echt nodig! 


Volg mij op
Follow on Bloglovin

7 comments:

  1. Meer outfits? En misschien inderdaad wat persoonlijker! Maar aan die beiden ga ik zelf ook nog wat werken ;-)

    ReplyDelete
  2. Ik ben echt dol op plogs en ik vind persoonlijke verhalen ook erg intressant. Maar een fotd vind ik ook heel leuk om te zien .Voor de rest vind ik je blog leuk zoals hij is :D
    liefs x

    ReplyDelete
  3. reviews en outfits vind ik altijd leuk en recepten
    liefs x

    ReplyDelete
  4. Ik zou toch graag meer OOTD zien :) me like!

    xo

    ReplyDelete
  5. Ik vind photologs altijd superleuk; dan maak je het ook wat persoonlijker naar je lezers toe.

    ReplyDelete
  6. Je blog is al leuk hoor ;)

    Zelf vind ik heel persoonlijke verhalen altijd leuk om te lezen, ootd's zijn ook tof!

    ReplyDelete
  7. Moeilijk om tips te geven want je blog is al zo mooi! Ik vind ootd zelf altijd heel leuk omdat ik dan weer inspiratie voor mijn eigen kledingstijl kan krijgen :)

    Xx julia

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO