Wednesday, March 5, 2014

WISHLIST// Sale items van de H&M

Van de week kreeg ik weer eens een mailtje van de H&M. Ik zag het woord 'sale' staan en besloot toch even een kijkje te gaan nemen. Dit had ik beter niet kunnen doen, want er zitten weer leuke items voor een klein prijsje tussen! Maar ik heb me tot op de dag van vandaag weten in te houden..

Dit zijn mijn favorieten uit de sale en ik hoop dat ze er over een week nog zijn of twee weken.. Dus niet teveel van onderstaande items kopen, deal? ;)



P.S. Doe jij al mee met de eerste win actie van deze maand?

Volg mij op

19 comments:

  1. Leuke items! Volgens my zijn die schoenen maar voor een paar dagen de helft van de prijs. Misschien wel een tip anders zijn ze weer duurder haha.

    ReplyDelete
  2. Love to sale! Ze hebben soms zulke leuke items, vooral online!

    ReplyDelete
  3. Leuke wishlist! Vooral de schoenen vind ik erg gaaf!

    ReplyDelete
  4. Ik vind de sale van H&M altijd geweldig. Laatst nog wat lekkere truien voor 6 euro gekocht. Je bent wel erg into grijs he? :P

    ReplyDelete
  5. Wat toevallig, de eerste top heb ik ook besteld.
    Hele leuke wishlist trouwens!
    liefs x

    ReplyDelete
  6. Leuke items staan er op je wishlist! Die schoenen vind ik zelf ook heel mooi
    Liefs

    ReplyDelete
  7. Er staan een boel leuke dingen tussen!

    ReplyDelete
  8. De streepjes blazer is leuk!



    www.style-chameleon.com

    €50 SPARTOO GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  9. Wauw die schoenen :) Mooi lijstje! Ik hou wel van wit en grijs :)

    ReplyDelete
  10. Ah leuke items! Dat zwart/witte jasje is erg leuk!

    ReplyDelete
  11. Wat een leuke items!! Ik houd van de H&M! x

    ReplyDelete
  12. ik vind de h&m super alleen de kinderhandel in fabrieken erachter vind ik vreselijk..
    liefs

    ReplyDelete
  13. Ik spot daar heel wat leuke items in je wishlist!
    X
    www.Cwithoutshoes.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Leuke items.
    Ik houd van de sale bij de H&M!

    ReplyDelete
  15. Vooral de hakken vind ik gaaf!
    xManon

    ReplyDelete
  16. Leuke dingen heb je bijeen gezocht :)

    ReplyDelete
  17. Wow wow wow die prijzen! Superleuke wishlist! Heb je je inmiddels al overgegeven aan de kooplust? ;-)

    ♥ Saskia

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO