Thursday, March 27, 2014

WISHLIST// home decoration

Om eerlijk te zijn keek ik echt nooit bij de home collectie van de H&M. Ik moet toegeven dat ik nu spijt heb. Wat hebben ze leuke maar vooral verschillende items voor in huis. Ik word er vrolijk van.

De kleuren van de eerste en de tweede badkamer vind ik geweldig! Zelf hebben we (binnenkort) een wit/antraciete badkamer en om die een beetje aan te kleden lijkt het me leuk om er turqoise details in te gaan verwerken (denk aan handdoeken, potjes etc). Maar ik vind de witte en zwarte handdoekjes die je terug vindt in deze foto's ook wel wat hebben.

Qua beddengoed ben ik eigenlijk altijd wel weg van printjes, zolang het maar niet te druk oogt. De krantenprint dekbedoverset hier vind ik erg mooi, helaas staat dit echt niet bij onze slaapkamer.. Daarvoor is de print helaas net te druk net als de leopard print. Helaas.

We hebben nog geen bank gekocht (omdat we daar toch nog niet aan toe zijn). Maar eigenlijk kijk ik elke keer wel naar leuke kussentjes. En als de krantenprint niet past bij de slaapkamer kan hij toch wel toegevoegd worden aan de woonkamer? ;)





Volg mij op
Follow on Bloglovin

21 comments:

  1. Inderdaad leuke items! zoals die gastendoekjes met vlinders op! Jammer genoeg hebben ze in die collecties niet in België :(

    ReplyDelete
  2. Ziet er inderdaad heel goed uit!
    liefs, x

    ReplyDelete
  3. Die doekjes met vlinders zijn zo leuk :)

    ReplyDelete
  4. Ik vind al die vlinder items zo cute!

    xo

    ReplyDelete
  5. Wat een geweldige decoratie! x

    ReplyDelete
  6. Ik kijk eigenlijk ook nooit naar de home collectie van de H&M, maar zo te zien moet ik dat dringend doen!
    Liefs

    ReplyDelete
  7. Zo mooi allemaal! Ik baal zo hard dat we geen H&M webshop hebben in België en ik geen Home afdeling in de winkels :(

    X Sara

    ReplyDelete
  8. H&M heeft zeker een leuke wooncollectie.
    Zelf heb ik er ook en aantal items van vandaan voor in mijn huisje.
    liefs x

    ReplyDelete
  9. Ah ik heb wel eens gastendoekjes gekocht bij de H&M Home via de webshop, en zie nu ook die vlinders; erg leuk! Dat soort dingen zijn altijd handig ;)

    ReplyDelete
  10. Nooit geweten dat ze bij de hm zulke leuke spulletjes hadden!
    Vooral die krantenprint kussentjes zijn erg leuk idd :)

    ReplyDelete
  11. Ziet er echt leuk uit :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  12. Oh die gastendoekjes met vlinders zijn echt mooi!

    ReplyDelete
  13. Aah zo gaaf! Je kan echt goed inspiratie uit dit soort foto's halen. Ik heb zelf al een panterprint dekbed overtrek, en hoewel ik eerst dacht dat het een beetje too much zou zijn, vind ik het nu echt onwijs awesome (met wat witte kussentjes etc valt het ook wel mee). Vind die vlinder details ook heel gaaf. X

    ReplyDelete
  14. wow, op de eerste afbeelding vind ik dat gordijn met die vlinders echt super cool!
    Die zou ik wel willen hebben :)

    xx Julia

    ReplyDelete
  15. Ahh die vlinder items zijn zoo leuk!.. Ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit gekeken naar de collecties.. Toch maar eens gaan bijhouden.

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO