Tuesday, March 25, 2014

TUESDAY INSTADIARY// #32

Deze maand worden i.v.m. de win acties mijn monday instadiary verplaatst naar de dinsdag. Tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.


P.S. Vergeet niet om mee te doen met de laatste win-actie van deze maand!
||1. Yeah, ik had WIDM goed! ||2. Ik geloof dat er nog iemand trek heeft..  ||3. Hier klopt iets niet. ||4. De glazen deur met een sticker van een hele oude nachtclub. ||5. Gek whatsappberichtje van broertje. ||6. Sneak peek van mijn nieuwe schoenen. ||


Volg mij op
Follow on Bloglovin

17 comments:

  1. Yeah ik had wie is de mol ook goed! Tenminste, de laatste aflevering pas hahah. Hihi leuk die berichtjes met je broertje

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke foto's! Je kat is echt maga snoezig!

    ReplyDelete
  3. Wat gaaf dat je WIDM goed had en wow wat een pageviews! Leuke foto's:)

    ReplyDelete
  4. hahahaha die van je kat! Leuke foto's (:

    ReplyDelete
  5. Haha, die whatsappberichtjes zijn echt grappig :D ! En ik ben benieuwd naar je nieuwe schoenen, ze zien er erg leuk uit!

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke diary! Ik ben heel benieuwd naar hoe je schoenen eruit zien, volgens mij heel leuk haha :) xo

    ReplyDelete
  7. Ohh wauw gaaf dat je zoveel pageviews had!
    Dat appje van je broertje is echt te grappig, moest er om lachen haha.
    liefs x

    ReplyDelete
  8. Aah je nieuwe schoenen zijn cool! En wat leuk die kat in de pan haha, hopelijk heeft je broertje het niet echt gedaan ;)

    ReplyDelete
  9. Waarom zouden die pageviews niet kloppen, je bent populaire ;-)

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  10. Haha die foto van het whatsapp gesprek! En ik had de mol bij wie is de mol ook goed, zat al sinds aflevering 4 op Susan (thank god voor die widm-app anders was ik dat vast vergeten). Leuke foto's! X

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO