Tuesday, March 18, 2014

TUESDAY INSTADIARY// #31

Deze maand worden i.v.m. de win acties mijn monday instadiary verplaatst naar de dinsdag. Tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

||1. Het kattie geniet ook van de zon. ||2. En toen stonden we zomaar op het internet.. ||3. Kaartspelletje met de familie. ||4. Wachten op de trein. ||5. Bedrijfsbezoekje Vliegbasis Leeuwarden. ||6. Cutie. ||7. Lekker verven in de zon. ||8. Leeuwarden vanuit het Provinciehuis Fryslan. ||9. Selfie. ||



Volg mij op
Follow on Bloglovin

12 comments:

  1. Wat een mooie selfie!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  2. Superleuk instagram diary! Je kat is echt supercute <3

    xoxo
    Shalane
    www.thefashionmoodboard.com

    ReplyDelete
  3. Leuke diary! Altijd leuk om te zien :)

    ReplyDelete
  4. Leuke foto's! En wat een superschattige kat zeg! :)

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke foto's, en volgens mij heb ik dit al heel vaak gezegd, maar wat heb je een onwijs schattige kat. En de selfie is ook heel erg leuk, haha :) !

    ReplyDelete
  6. Super leuke foto's! Wat heb je een te schattige & mooie kat!

    ReplyDelete
  7. Ah je kat, wat een poepie!
    Liefs, Ypie

    ReplyDelete
  8. Hele leuke foto's! Ik vind je kat ook zo cute haha.
    liefs x

    ReplyDelete
  9. Leuke foto;s! super leuke kat ook!

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke foto's en je hebt een leuke blog!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO