Tuesday, March 4, 2014

TUESDAY INSTADIARY // #29

Deze maand worden i.v.m. de win acties mijn monday instadiary verplaatst naar de dinsdag. Tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

||1. Na een dagje klussen is het tijd voor de sauna. ||2. En we gaan weer schuren.. ||3. Let's play a game.. ||4. Preview van het slaapkamer behang. ||5. Ik geloof dat iemand het koud heeft.. ||6. Klusontbijtje. ||7. Mooie statement ketting. ||8. Perfecte kleur haar! ||9. Selfie, terug van de kapper. ||

P.S. Doe jij al mee met de eerste win actie van deze maand?

Volg mij op

10 comments:

  1. Leuke foto's! Vind je haar erg leuk!

    ReplyDelete
  2. Wat een lieve kat!

    En ik heb ook wel zin in de sauna nu :p



    www.style-chameleon.com

    €50 SPARTOO GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  3. Leuk leuk leuk!! Ik vind dat met let's play a game zo geniaal hahaha.
    Ben benieuwd hoe je huis je wordt :)
    liefs x

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke foto's en mooie ketting!

    ReplyDelete
  5. let's play a game? iekk no!

    ReplyDelete
  6. Awesome ! love this post
    SSSx
    www.stylestreetstalker.com

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO