Wednesday, March 19, 2014

SHOPLOG// Sale shoppen bij Sans online

Het is alweer even geleden sinds dat ik online kleding heb gekocht en al helemaal bij Sans-online. Ik geloof dat de laatste keer zelfs in de 'winter' (wat eigenlijk geen winter te noemen was) is geweest. Toen ik zag dat er weer veel items in de sale stonden, besloot ik om even rond te snuffelen.

En ik heb me weer héérlijk uit kunnen leven! Ik heb altijd al graag een harem broek willen hebben, maar durfde hem uiteindelijk toch telkens niet te kopen. Want stel je voor dat 'ie' mij echt niet staat.. Maar met deze leuke prijsjes kon ik ze echt niet laten liggen. Inmiddels ben ik al verliefd geworden op de geprinte broek. Dit soort print komt ook terug in de collectie van Mexx. Alleen is ie daar niet voor zo'n prijsje als ik heb uit de sale ;)

Ik heb alles lekker grijs, zwart, wit gehouden omdat die kleuren altijd kunnen. Zelf ben ik ook niet echt een 'kleurentype'. En een grijs hemdje en een zwarte skinny doen het altijd goed toch?





POLAROID GIVEAWAY!

Volg mij op
Follow on Bloglovin

17 comments:

  1. Wow! Dat is ook niet duur! Ik ga maar eens
    een kijkje nemen hiihi.

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke aankoopjes! Sans heeft altijd van die heerlijk comfy kleren, meestal bestel ik er een trui of joggingbroek, haha. Leuk dat ze weer sale hebben, ik neem meteen een kijkje!

    ReplyDelete
  3. Leuke aankopen! Ik ben benieuwd hoe ze staan! :)

    ReplyDelete
  4. Leuke items! Vooral het derde item is erg leuk! x

    ReplyDelete
  5. Die geprinte broek is onwijs gaaf! En vind het hemdje (hoe basic die ook is) ook super mooi. X

    ReplyDelete
  6. Sans Online is wel een fijne winkel :) Leuke spulletjes heb je gekocht!

    xoxo
    Shalane
    www.thefashionmoodboard.com

    ReplyDelete
  7. Echt heel leuke items die je gekozen hebt!
    Liefs, Annelies

    ReplyDelete
  8. Leuke aankopen! Ben vooral benieuwd naar die broek met print ;)

    ReplyDelete
  9. Super leuke aankopen! Die geprinte broek is echt gaaf, en Sans-online is echt een fijne site! :)

    ReplyDelete
  10. Leuke items heb je gekocht.
    Die geprinte broek is inderdaad echt leuk!!
    liefs x

    ReplyDelete
  11. Leuke wishlist, een jogging kan ik ook nog goed gebruiken!
    Liefs

    ReplyDelete
  12. deze items zien er echt super mooi uit!!
    Bedankt voor deze leuke post :)

    Xx Julia

    ReplyDelete
  13. Leuke aankopen! Totaal niet duur ook!

    ReplyDelete
  14. Zeer leuke kleding! Ben vooral benieuwd naar je harembroek, want ik zit met hetzelfde dilemma... Geen idee of het mij zou staan, ik ben wel groot, maar ik heb heel brede heupen dus denk ik dat het niet echt flaterend zou zijn jammer genoeg...

    ReplyDelete
  15. Zeer leuke kleding! Ik zit met hetzelfde dilemma met zo'n harembroek. Denk nl. dat die zalig zijn voor lente en zomer, maar denk ook dat ze mij niet zullen staan :(

    ReplyDelete
  16. Super leuke items heb je gekocht. Vooral de broek van 7,50 vind ik geweldig <3

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO