Wednesday, March 12, 2014

REVIEW// Polaroid foto's Printic

Ik zag Printic al op verschillende blogs voorbij komen, maar nooit heb ik eigenlijk de moeite genomen om eens verder te gaan kijken wat Printic nou eigenlijk is. Totdat ik van de week een mailtje ontving van Printic of ik de Printicapp wilde testen.

Printic is een app (voor zowel Android als Apple toestellen) waarmee je je favoriete foto's kan laten afdrukken als een soort polaroid. De app is erg makkelijk in gebruik en na een paar dagen heb je de foto's al op je deurmat liggen! Leuk om details in je huis te maken met deze polaroids, of bijvoorbeeld aan een vriendin te geven!


Zodra je de app hebt geïnstalleerd, kan je een account aanmaken. Daarna kun je aan de slag! De app verzameld al je foto's (uit bijvoorbeeld je galerij), maar je kan je ook aanmelden met Instagram of Facebook of vanaf daar je foto's te kiezen. Je kan de foto's die jij graag wilt hebben selecteren, vervolgens kan je er een tekst aan toevoegen en als het nodig is de afbeelding bijsnijden zoals jij het wilt. Nu hoef je alleen nog je adres in te voeren en je bent klaar!


De foto's worden geleverd in een envelop met daarin een oranje envelop waar Printic opstaat. Ik vind de foto's van goede kwaliteit en had eigenlijk niet verwacht dat het ook echt op fotopapier werd afgedrukt. Pluspuntje dus! De polaroids kosten €0,79 per stuk en je kan betalen met iDEAL of PayPal.



Ik denk dat ik er nog twee bij bestel zodat ik een hartje kan maken met deze polaroids ;)

Volg mij op
Follow on Bloglovin

25 comments:

  1. Wat ontzettend leuk dat je benaderd werd! Ziet er leuk uit zeg :)

    ReplyDelete
  2. Wat leuk zeg!

    Dit zou ik zeker ook wel willen om een muur in mijn kamer mooi te maken!


    www.style-chameleon.com

    €50 SPARTOO GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  3. Super leuk! Ook de prijs valt erg goed mee :)

    ReplyDelete
  4. Ik vind het heel leuk! En een cute idee van het hartje voor in je huisje :)

    xo

    ReplyDelete
  5. wow super leuk! prijzen vind ik ook erg goed, als je zelf polaroidfoto's maakt kost het vaak al meer! Hoeveel verzendkosten betaal je?

    ReplyDelete
  6. Dat kende ik nog niet, super leuk! Wat een fijne tip!

    X Sara

    ReplyDelete
  7. Lijkt me erg fijn om op te hangen en een leuke 'collage' te maken :)

    ReplyDelete
  8. Wat leuk en onwijs handig! Ik wil heel graag zo'n soort polaroid camera, van Ebay. Maar dit is ook heel origineel en leuk! Als ik zulke polaroids zou hebben, zou ik ze denk ik aan een soort waslijntje met een cute miniwasknijpertje hangen, dat zag ik laatst in een lifestyle magazine, en het stond heel gaaf!

    ReplyDelete
  9. Oeeh, super leuk! Dit ga ik misschien ook wel een keer proberen, het ziet er onwijs leuk uit :D . Dat idee van een hartje maken van foto's is ook tof!

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  10. Aww wat een leuke app!! Ik ken de dit nog helemaal niet hihi.
    liefs x

    ReplyDelete
  11. Wat leuk zeg! Kende dit nog niet! Thanks for sharing :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  12. wat leuk zeg! super tof ik ga dit proberen ! liefs x

    ReplyDelete
  13. Oh zo leuk!!! Ik vind het te cute zulke foto's!
    xx
    Nathalie
    www.nathalie-kemna.nl

    ReplyDelete
  14. Wauw, super leuk en makkelijk te doen!

    ReplyDelete
  15. Dat is echt leuk! Polaroids zien er altijd zo gaaf uit :)

    ReplyDelete
  16. ik vind het er erg leuk uitzien.! xx

    ReplyDelete
  17. Ik heb ze ook al op enkele blogs gezien en ze zien er echt zo leuk uit! Momenteel hangen er allemaal 'gewone' foto's aan mijn muur, maar misschien moet ik dat wel een beetje 'verhippen' ;)

    Liefs,
    Marlies - www.goldenmirrorsandpinkbows.be

    ReplyDelete
  18. leuk, polaroids blijven gewoon tof!

    ReplyDelete
  19. Ontzettend leuk effect die polaroid foto's! X

    ReplyDelete
  20. Zo schattig, ga ik ook echt eens uit proberen!

    ReplyDelete
  21. Zo'n toffe app! Wil het meteen uittesten
    x

    www.cwithoutshoes.blogspot.com

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO