Thursday, March 20, 2014

OOTD// 20032014

Ik begin me zo langzamerhand al te schamen voor mijn OOTD's. Want dat is alweer een paar weken geleden.. Maar als ik eerlijk moet zijn, heb ik op dit moment een halve kast vol met kleding, en een halve vloer vol met kleding. En eigenlijk zie ik er het nut er niet meer van in om dat dan weer op te ruimen. Over een maand moet namelijk de kast toch leeg, en mag ik vol trots mijn inloopkast inrichten!

Dit keer heb ik gekozen voor een burgundy kleurige broek, een kanten top en een opvallende sjaal. Om zo de outfit af te maken en eigenlijk maakt de sjaal de outfit toch nog een beetje lente-achtig.

P.S. Ga nou niet denken dat ik in één of andere grot leef, gemaakt van kleding. Een klein nest is een beter woord. Haha;)

|| Top; Primark || Sjaal- Unknow || Broek; H&M ||
POLAROID GIVEAWAY!

Volg mij op
Follow on Bloglovin

13 comments:

  1. Een inloopkast!? Aah jaloers haha!! Ik snap wel dat je je kleding dan ook gewoon niet meer zoekt op te hangen in je kast ;)

    ReplyDelete
  2. Blijft leuk hoe jij je outfits laat zien! Het topje is mooi zeg. :) En wauw, wat heerlijk zeg een inloopkast, dat wil ik ook wel! Liefs

    ReplyDelete
  3. Dat gaat zo fijn zijn om je inloopkast in te richten! Ik vind je broek heel mooi en wat heb je dit grappig geschreven :D

    X Sara

    ReplyDelete
  4. Wat gaaf dat je een inloopkast krijgt!

    ReplyDelete
  5. Mooie outfit, leuk gedaan op die foto!
    Liefs

    ReplyDelete
  6. Je wilt momenteel mijn kledingkast ook niet zien haha, verschrikkelijk! Maar wat tof dat je een inloopkast krijgt! :) Ik vind je sjaal heel mooi xo

    ReplyDelete
  7. Inloopkast? Ik ben jaloers! <3

    Doe je al mee met mijn giveaway? Je maak kans op schoenen naar keuze van de webshop Intreza. ☺

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  8. Wat leuk dat je een inloopkast krijgt/hebt!:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  9. Wat mooi die kanten top! Ik blijf jouw manier van ootd's maken zo orginieel en cool!

    ReplyDelete
  10. Wat gaaf een inloopkast! Mooie sjaal!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO