Thursday, March 6, 2014

NEW IN// statement ketting van Noa & Ivy

Yess, ik kan nog een nieuwe statement ketting toevoegen aan mijn collectie. Ik ga ze steeds leuker vinden en daardoor zijn ze ook makkelijker te combineren. Zo ook deze statement ketting van Noa & Ivy.

De statement ketting die ik van Noa & Ivy heb, valt op door de opvallende kleuren van de stenen. Ook is de ketting fijn om te doen, want je bevestigd hem met een veterstrik en wat ook erg fijn is dat deze ketting niet zo zwaar is als de meeste statement kettingen (mede dus door het lint waarmee je hem vast strikt).

Ik zag de webshop Noa & Ivy al een langs komen bij medebloggers, maar verder zei de naam me ook niks. Noa & Ivy staat bekend als webshop voor hippe maar vooral unieke items. Het grappige aan deze webshop is dat Noa een vrouwelijke style heeft en daardoor vallen de leuke kanten jurkjes en blousejes bij Noa. Ivy is meer van de stoere kant en draagt op de webshop sweaters. Toen ik net weer een kijkje nam zag ik de er weer nieuwe items toegevoegd waren. Ik (als kantliefhebber) ben nu al verliefd op het witte kanten blousje.  


P.S. Doe jij al mee met de eerste win actie van deze maand?

Volg mij op

25 comments:

  1. Wauw, die is echt prachtig! Ben benieuwd hoe die staat!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  2. Wat een super statement mooie ketting!
    Liefs

    ReplyDelete
  3. Ik vind die ketting wel heel erg gaaf hoor!
    De webshop kende ik nog niet ,maar ik ga er zeker eens kijkje nemen.
    liefs x

    ReplyDelete
  4. I love these pictures!!Amazing blog!

    Do you want to follow each other on instagram? I'm @chicstreetchoc! Thank uuu
    FOLLOW ME ON FACEBOOK
    CHIC STREET CHOC

    ReplyDelete
  5. Hij is echt supermooi! Ben benieuwd hoe je hem gaat combineren :)

    ReplyDelete
  6. Wauw, hij ziet er heel gaaf uit! :)

    Xx Alex

    ReplyDelete
  7. Wauw deze is heel mooi. Heel tof om te dragen op een basic blouse! X Eline

    ReplyDelete
  8. Wauw, wat een gave statement ketting! Ben benieuwd naar een outfit met deze ketting :D .

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  9. Mooie ketting! Leuk dat je hem vast kunt strikken.

    ReplyDelete
  10. Wauw, wat een gave ketting! Lekker opvallend! Ik hou ook wel van statement kettingen, laatst kocht ik er een met bloemetjes bij de Primark, vind ik wel tof voor de lente!

    ReplyDelete
  11. Gaaf!!<3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  12. Love it babe!!

    xx
    Nathalie
    www.nathalie-kemna.nl

    ReplyDelete
  13. Oh wauw! Zooooo mooi! Ik ben er direct verliefd op! :D

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO