Wednesday, March 26, 2014

NEW IN// namaak Clarks

Blij! Héél erg blij, was ik toen ik een mailtje van Sharon ontving dat ik haar give-away had gewonnen. Namelijk €50,- shoptegoed op Spartoo. Ik had wel eens van de website gehoord, maar er verder nog niet echt na om gekeken.  Ik ging direct eventjes kijken, maar kwam al snel tot de conclusie dat de kleren daar aan de dure kant zijn. No problem, dan koop ik toch gewoon een nieuw paar schoenen? 

Ik heb al vanaf de herfst in mijn hoofd zitten op een paar Clarks dessert boots te kopen, maar eigenlijk vond ik ze toch telkens weer te duur.. Ik kon wel springen van geluk toen ik zag dat Spartoo namakers had. Nog blijer dan dat ik al was bestelde ik ze direct. Eerst wilde ik gaan voor de lichtblauwe kleur, maar voor de winter vond ik dat nou weer niet echt toepasselijk. Zwart is ook maar zo zwart, dus daarom een keertje grijs. Ze kosten maar €39,95. 

Als je mij zoekt, ben ik mijn 'Clarks' even aan het inlopen ;)



P.S. Vergeet niet om mee te doen met de laatste win-actie van deze maand!

 Volg mij op
Follow on Bloglovin

15 comments:

  1. oh these shoes are super cute! looks so comfy
    and the leahter seems a good one! great!
    kiss
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    ReplyDelete
  2. Ik vind ze er heel leuk uitzien :) Mooi kleur ook

    ReplyDelete
  3. Wat een toffe schoenen heb je uitgezocht! En leuk dat je de giveaway had gewonnen :-)

    Xoxo
    Shalane
    www.thefashionmoodboard.com

    ReplyDelete
  4. Wauw ze zijn mooi, zeker voor neppe, echt top!

    ReplyDelete
  5. Wat leuk dat je een winactie hebt gewonnen, je hebt er echt iets prachtig mee gekocht! Geweldige schoentjes
    Liefs

    ReplyDelete
  6. Aah je schoenen zijn echt heel erg gaaf!
    liefs x

    ReplyDelete
  7. Ah, wat een leuke schoenen heb je uitgezocht! Ik vind ze heel, heél mooi :D

    xo Liesbeth

    ReplyDelete
  8. Wauw, ze zijn echt super mooi <3 De kleur vind ik helemaal geweldig en lente proof!

    ReplyDelete
  9. Leuk! Ik ben benieuwd hoe je ze gaat combineren :)

    ReplyDelete
  10. agh wat een leuke schoentjes! liefs x

    ReplyDelete
  11. Die zijn leuk!

    Liefs Mandy
    www.jewelgift.nl

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO