Monday, March 31, 2014

MONDAY INSTADIARY// #33

De laatste dag in maart. Dat betekend dat de win-acties helaas afgelopen zijn.. De winnares maak ik onderaan deze post bekend. Nu de win-acties afgelopen zijn, valt de instadiary elke keer weer zoals gewoonlijk op de maandag.

Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.
||1. Na een week mijn Note weer terug! ||2. Broertje helpen met huiswerk en ondertussen er zelf ook van leren.. ||3. Meet our new cat! ||4. Nog even lekker met de kat relaxen. ||5. Do I look smart now? ||6. IJsjesdag. ||7. Nieuwe zoldertrap. ||8. Mooie lucht. ||9. Goodnight. ||

En de winnares van de €15,- shoptegoed van Jewelgift is geworden: NiescaGefeliciteerd! Je hebt een mailtje van me ontvangen.

Volg mij op
Follow on Bloglovin

8 comments:

  1. Leuke foto's heb je weer gemaakt, ik volg je natuurlijk op instagram, dus ik heb ze al voorbij zien komen hihi;
    Gefeliciteerd Niesca met de winactie!
    liefs x

    ReplyDelete
  2. Bedankt! Leuke foto overzicht! inderdaad een erg mooie luchtfoto

    ReplyDelete
  3. Aah, wat een lieve kat! Leuk artikel met leuke foto's :D .

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke foto's, fijn dat je je mobiel weer terug hebt, dan besef je hoe hard je zo'n ding nodig hebt, haha. Die ijshoorntjes zien er erg lekker uit!

    ReplyDelete
  5. wat een leuke foto's!
    Jij hebt echt een super leuke blog :) Ik ga je gelijk volgen op bloglovin!

    Xx julia

    ReplyDelete
  6. Aaaah die nieuwe kat, wat lief! Hoe heet 'ie?

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO