Thursday, March 13, 2014

LOOKBOOK// Spring Zara

Terwijl ik op verschillende blogs al de zomercollectie tegenkom van de Primark, geef ik nog even aandacht aan de lente. May I? 

Toen ik deze lookbook van de Zara zag, was ik direct verkocht. Dit is vooral om de pastel kleuren maar ook de chique jurk! Ik heb mijn favorieten voor jullie uitgekozen en dat is -hoe kan het ook anders- de items die van pastelkleuren zijn. Wat wel opvallend is in deze lookbook is dat alle items babyroze zijn. Ik hou ervan, en jij?







Volg mij op
Follow on Bloglovin

12 comments:

  1. Ik vind die lichte kleuren heel leuk! :)

    ReplyDelete
  2. Pastelkleuren vind ik ook súperdetop! Word vast gaaf deze zomer én lente ;)
    liefs,
    tjalynepiennews.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Die witte rok vind ik heel erg mooi!

    ReplyDelete
  4. Ik heb al goed ingeslagen bij ZARA haha ;-)

    ReplyDelete
  5. Ik vind babyroze best mooi, maar ik vind afwisseling ook leuk. Deze collectie vind ik denk ik toch iets te eentonig qua kleur, maar de items zijn leuk :D .

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  6. Het was ook een hele mooie lookbook! Ik heb nog geen favos :)

    xo

    ReplyDelete
  7. Zooo mooi!! <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  8. LOVE Zara!
    Fantastische collectie weer!

    www.iamafashioneer.com

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO