Saturday, March 8, 2014

INSPIRATION// Study room

Nu de slaapkamer en woonkamer al van kleuren zijn voorzien (althans, de ideeën zijn er), is het tijd voor de studeerkamer. Ik kan al wegdromen bij de foto's waar de grond van hout is en de rest van de muren en het interieur wit. Het geeft zo een strakke style. Toen ik het idee aan vriendlief liet zien, vond hij het te wit. SHIT. Tijd om weer verder te gaan zoeken.

Ik blijf hangen op de hout-witte style, maar nu ik de antraciet/zwart-witte style zie, is dat ook wel een favoriet van mij. Ik weet nog niet precies wat we willen, maar antraciet en wit is goedgekeurd ;)

P.S. Doe jij al mee met de eerste win actie van deze maand?

Volg mij op

20 comments:

  1. Fijne inspiratie! Ik ben benieuwd wat het gaat worden!

    ReplyDelete
  2. Wauw, hele mooie inspiratie! x

    ReplyDelete
  3. jammer dat je vriend het niet ziet zitten ;) vind de afbeeldingen erg mooi xx

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke inspiratie!
    Liefs

    ReplyDelete
  5. Hele leuke en vrolijke inspiratie!

    ReplyDelete
  6. Suuuper leuke blog heb je! Ik ga je volgen! x

    ReplyDelete
  7. Wauw heel mooi! Dit is precies mijn stijl <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  8. Ik kijk ook enorm graag naar interieur stuff. Leuke inspiratie heb je wel opgedaan, echt mijn stijl ook! X Eline

    ReplyDelete
  9. Oh wauw, prachtige inspiratie! Ik kan niet wachten tot ik mijn huisje in kan richten!! x

    ReplyDelete
  10. Mooie inspiratie foto's! Zelf ben ik echt dol op witte interieurs <3

    ReplyDelete
  11. Met die inspiratie valt het me echt op dat er zoo vaak apple producten staan haha! Wel mooie interieurs! En nog bedankt voor het winnen van je winactie, ik draag het kettinkje vaak!

    ReplyDelete
  12. Ahh heeeerlijke foto's!
    Ik heb net mijn studeerkamer helemaal verbouwt, heerlijk wit is het nu.
    Liefs Lonneke

    ReplyDelete
  13. Supergaaf, mooie stijl!
    Ik ga je volgen :)

    Liefs x

    ReplyDelete
  14. Erg mooie inspiratie! Echt mijn stijl ook! x

    ReplyDelete
  15. Oh, I need this in my life!! Misschien lukt het studeren dan............ Haha!
    Mooie inspiratie post meis!

    xx
    Nathalie
    www.nathalie-kemna.nl

    ReplyDelete
  16. Zeer leuke ideetjes! Dat antraciet met wit is inderdaad heel erg mooi!
    Leuke blog trouwens! Heb je gevonden via lovelifelovefashion :-)
    Ben je ondertussen al aan het volgen ;-)

    ReplyDelete
  17. waaaauw dat plaatje rechts boven, zo zou ik het willen hebben!

    ReplyDelete
  18. Die boom boekenkast is zo gaaf!



    www.style-chameleon.com

    €50 SPARTOO GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  19. toff!! werkplaats inspiratie is altijd zo verslavend!!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO