Saturday, March 15, 2014

INSPIRATION// slip-ons

Ik denk dat ik de zaterdag maar ga bekronen tot inspiratiedag. Aangezien de laatste drie weken op elke zaterdag een inspiratie-artikel verscheen, ga ik hier vrolijk mee door.

Dit keer is mijn inspiratie de slip-ons. De wat? Ja, die soort bootschoen gympies. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet een sneaker drager ben en ook geen gympies drager, maar voor de slip-ons maak ik graag een uitzondering. Ik vind ze wel wat hebben en ik denk dat dit ook de perfecte schoenen zijn om de lente mee te 'overleven'.




Volg mij op
Follow on Bloglovin

17 comments:

  1. ik vind ze echt superleuk.! xx

    ReplyDelete
  2. Leuk idee om elke zaterdag een inspiratiepost online te zetten! Leuke inspiratie, slip-ons zijn heel gaaf
    Liefs

    ReplyDelete
  3. leuke inspiratie, ik wil er ook echt :)
    Ze zien er leuk uit en zijn volgens mij nog eens extreem comfortabel ook.
    love it!

    ReplyDelete
  4. Deze zie ik veel de laatste tijd, ze zijn echt heel leuk!

    ReplyDelete
  5. Ah, wat een leuk idee, zo'n zaterdag inspiratiedag! De slip ons lijken mij inderdaad heel fijn voor de lente, super handig! Maar snel eens kijken voor een paar :)

    ReplyDelete
  6. Ik houd normaal ook niet van gympen, maar ben net als jij weg van de slip-ons! Perfect voor dit weer ook!

    ReplyDelete
  7. Leuke inspiratie!
    X
    www.cwithoutshoes.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ik moet deze echt voor de zomer hebben!

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
  9. Wat een super leuke slip ons allemaal! Zelf heb ik afgelopen vrijdag een paar aangehad van Supertrash. Glimmend zilver. Die waren ook erg leuk!

    ReplyDelete
  10. Yess ze zijn leuk! Eerst vond ik ze maar niets, maar met een leuk printje kunnen ze erg tof zijn :)

    ReplyDelete
  11. Die schoenen zijn echt ontzettend tof!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  12. Zo leuk!
    Ik heb zelf een paar bordeaux rode!
    xx
    Nathalie
    www.nathalie-kemna.nl

    ReplyDelete
  13. Ik vind dit echt hele leuke schoenen, en ik denk dat ik ze ga kopen haha.
    liefs x

    ReplyDelete
  14. Ideaal zijn deze schoenen lekker gemakkelijk als je haast heb geen gedoe met veters of wat dan ook

    ReplyDelete
  15. wat een mooie schoenen en een heel leuk artikel!
    Ik ben een nieuwe lezer van je blog, en hij is echt super!
    Ik ga zeker nog vaker je posts lezen in 2014 ;)

    Xx julia

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO