Saturday, March 1, 2014

INSPIRATION// Ripped jeans

Ik geef het eerlijk toe. Ik ben echt totaal geen spijkerbroek meisje. Ik draag alleen een spijkerbroek op mijn werk en dan voel ik me er zelf al niet in thuis. Maar hoe vaker ik de laatste tijd de ripped jeans voorbij zie komen, hoe leuker ik ze begin te vinden! Leuk bij anderen dan, want mezelf in een spijkerbroek kan ik nog steeds niet voor me zien.. 

Ach misschien moet ik het ook maar gewoon een kansje geven en op zoek gaan naar een oude spijkerbroek?







Volg mij op

18 comments:

  1. De eerste is mijn favoriet!♥

    ReplyDelete
  2. Oh ik heb ook echt niks met (blauwe) spijkerbroeken. Heel gek, maar ik draag ze echt nooit. Maar inderdaad, de gescheurde versies vind ik ook heel erg leuk! Dus wie weet..

    ReplyDelete
  3. Mooie inspiratie. Het geeft altijd zo'n gaaf effect. x

    ReplyDelete
  4. Gaaf! Ik hou van kapotte jeans!

    xo

    ReplyDelete
  5. Ik vind de tweede en derde outfit echt heel mooi!
    En je kunt het altijd eens een kans gunnen, wie weet staat het je super leuk!

    ReplyDelete
  6. Ik ben ook niet echt van de spijkerbroeken, maar ripped jeans zijn een uitzondering haha!

    ReplyDelete
  7. Fijne inspiratie! En leuke blog heb je:)

    x Isabella

    ReplyDelete
  8. Ja ik ben helemaal fan! Vind het echt een leuke trend. ik zeg geef het eens een kans :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  9. I like ripped jeans! :-) Wel voor als het wat warmer is met de kou die erdoorheen gaat haha..

    ReplyDelete
  10. Leuke inspiratie, krijg weer helemaal zin in de lente! Liefs

    ReplyDelete
  11. Ik vind het superleuk, maar alleen als je mager bent. Dus ik moet eerst 'ns op dieet haha xD

    ReplyDelete
  12. Hele leuke inspiratie! Doe jij al mee aan mij elf cosmetics give-away ? xx

    ReplyDelete
  13. Mooi die 5e look!
    Inspiratie :D

    x
    Sandra

    www.morestylethanfashion.com

    ReplyDelete
  14. prachtige looks heb je bij elkaar gezocht, deze zomer wil ik ook zo een broek aanschaffen want vind het wel heel erg tof :)

    ReplyDelete
  15. Leuke inspiratie post! Echt zo'n fan van ripped jeans. Je kan er zoveel looks mee creëren. Proven again met deze foto's :D

    x Aurélie

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO