Saturday, March 22, 2014

INSPIRATION// Kitchen

Tijd voor home inspiratie. Ik kan er maar niet genoeg van krijgen. Nu onze keuken er al een paar weken inzit, moet er natuurlijk nog wel behangt en betegeld worden. Maar in welke kleuren? Ik ben is op Pinterest gaan zoeken naar inspiratie en uit deze heb ik mijn favorieten gekozen.

Ik vind persoonlijk dat je de keukentegels het lichts mogelijk moet houden, zodat de keuken er echt uitknalt en de ruimte ook groot lijkt. Stiekem zijn er ook al witte tegels besteld voor bij ons in de keuken.. De grijs en wit tinten vind ik erg mooi en ik denk dat we die ook goed kunnen toepassen op onze keukens. De details vind ik ook tof om te zien. Leuk om op planken te zetten. Misschien is dat voor ons eerst wel een uitkomst aangezien we geen hoge kastjes aan de muur hebben. Ik kan niet wachten om me heerlijk uit te leven als een keukenprinsesje ;)



Volg mij op
Follow on Bloglovin

16 comments:

  1. Inderdaad erg mooi en inspirerend!
    xx Julie

    ReplyDelete
  2. Mooie inspiratie, komt goed van pas :D
    Liefs

    ReplyDelete
  3. Hele fijne inspiratie. Ik wil van dit soort posts altijd gelijk op me zelf gaan wonen haha :)

    xo

    ReplyDelete
  4. Ohoh, die foto's! Echt helemaal mijn stijl met die grijs en witte kleuren <3

    xo Liesbeth

    ReplyDelete
  5. wow wat een mooie afbeeldingen!
    Hier krijg ik echt inspiratie van :)

    Xx Julia

    ReplyDelete
  6. Ohhh love this inspiration!!
    xx
    Nathalie
    www.nathalie-kemna.nl

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke inspiratie!
    Ik wordt altijd zo blij van home inspi foto's, direct zin om naar Ikea te gaan dan ;p

    Liefs, Liese

    ReplyDelete
  8. Op foto 1 hoe die kopjes aan dat ding hangen, super leuk! Je hebt echt een hele leuk blog :) Zullen we elkaar volgen via GFC? ik volg je :)
    Liefs, fije

    ReplyDelete
  9. Wat moet het leuk zijn om alles opnieuw te kunnen inrichten!
    Heel mooie foto's dit!

    ReplyDelete
  10. Leuke inspiratie...I love white so...:)

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
  11. Witte tegeltjes in een keuken, vind ik echt super!

    ReplyDelete
  12. Leuke inspiratie! Ik denk dat ik me suf ga zoeken naar inspiratie zodra ik een eigen huisje heb haha ;)

    ReplyDelete
  13. Pinterest is altijd heerlijke inspiratie! Zelf heb ik ook witte tegels, maar ik had niet veel keuze :) m'n ouders hebben betonnen vloertegels in de keuken op de wand.. zooo mooi!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO