Friday, March 21, 2014

HOME// update 9

Goed, zo had ik vorige week het gevoel dat er niet veel gebeurd was, maar nu heb ik het gevoel dat er nog minder gebeurd is. De mannen die normaal gesproken hard aan het werk zijn is het huis, zijn een beetje grieperig. Dus die gun ik nu vooral hun rust.

De kozijnen in de woonkamer hebben deze week de finishing touch gehad en dat betekend dat er daar niet meer geschilderd hoeft te worden. De tegels voor de keuken zijn besteld en pas als de muur betegeld is, kan de laatste muur in de woonkamer behangt worden. Ook hoeft er in de wc nog maar een héél klein stukje betegeld te worden en ik ben nu al blij met het resultaat. Een deel van de elektriciteitsleidingen zit nu in de badkamer en een deel is ook al gestuct.

Verder deze week hebben we de planken van de deuren afgesloopt zodat de ouderwetse deur (zoals die hoort te zijn) weer terug in zijn geheel komt. En we kwamen erachter dat er achter één plank in de deur glazen raampjes zaten. Wat een verassing! Die komt mooi in de badkamer :)



Volg mij op
Follow on Bloglovin

10 comments:

  1. Heel veel succes met de verdere verbouwing!

    ReplyDelete
  2. Leuk dat je die ruitjes gaat gebruiken! Succes ermee haha.

    ReplyDelete
  3. Als ze uitgeziekt zijn hebben ze vast weer èxtra energie ;-)

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie deuren! Ik hou echt van zulke oude dingen in huis!

    ReplyDelete
  5. Wow, wat een vorderingen alweer! Goed bezig!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  6. Blijven doorgaan! :) Wel vermoeiend he zo'n verbouwingen. Die door is is een toffe ontdekking seg!

    X Sara

    ReplyDelete
  7. Er moet nog veel gebeuren.. veel succes nog!

    ReplyDelete
  8. Het ziet er al goed uit, mooie deuren!

    ReplyDelete
  9. Mooie veranderingen zeg!

    Liefs nailsbyfml.blogspot.nl

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO