Friday, March 7, 2014

HOME// update 7

En we zijn weer een stap dichterbij. We zijn nu vooral druk met het huisje aan te bekleden met behang etc. Zo zijn de muren in de woonkamer die we met glasvezel behangt wilden hebben, behangt. En is het ook al gesaust + plafond erbij. Wat een heerlijke witte ruimte is het nu geworden! Ook de slaapkamer is zo goed als af. Alleen moet de kozijnen bij de kastdeuren nog één keer in de hoogglansverf. Jammer genoeg ben ik er net niet tevreden over omdat de muren die wat donkerder gesaust zijn, net niet de kleur hebben van de donkerste streep van het behang.. 

De badkamer begint sinds deze week ook weer op een badkamer te lijken. Zo zit de muur er weer in (die er laatst uitgehaald was). Maar ook de muurtjes van de douche zitten erin. In het toilet zijn de eerste tegels gelegd en zit de vloer er dus in, maar tot op de dag van vandaag moet ik het nog steeds zonder toilet doen. Helaas.  

Het gaat nu ineens allemaal erg snel en stiekem vind ik dat niet erg! 


P.S. Doe jij al mee met de eerste win actie van deze maand?

Volg mij op

11 comments:

  1. Wauw, het schiet inderdaad al erg op! Super leuk om zo mee te kijken hoe ver het nu allemaal is. Word volgens mij een prachtig huisje :)

    ReplyDelete
  2. Wat schiet het goed op! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat
    Liefs

    ReplyDelete
  3. Waaaauw wat ben je ver gekomen zeg! Het ziet er totaal anders uit, mooi zeg!

    ReplyDelete
  4. Het gaat de goede kant op! :)

    ReplyDelete
  5. wow! wat een veranderingen met de aller eerste foto's! Die deuren zijn ook echt tof trouwens!

    ReplyDelete
  6. Leuk om te zien dat jullie steeds dichter bij jullie doel komen.
    liefs x

    ReplyDelete
  7. Ziet er heel mooi uit! Kan niet wachten om de finisch touch te zien.
    vanilles-x.blogspot.nl

    ReplyDelete
  8. Oh, wauw! wat leuk allemaal! Leuk dat het zo snel gaat ;-)

    ReplyDelete
  9. Amao seg al behangen :o kei goed! Jullie kunnen binnekort verhuizen! Bij ons gaat het precies wat trager :)

    ReplyDelete
  10. Ik voel het: Deze geweldige blogster gaat bloggen in een super cute huisje!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO