Saturday, March 29, 2014

HOME// update 10

Nadat een weekje iedereen niet zo fit was, en iedereen daarom ook gewoon weer even 'lekker' rust heeft gehad, kan er nu weer geknald worden! En ik kan je vertellen: er is 'geknald' hoor!

Zo is de badkamer al helemaal gestuct en geloof ik zo goed als klaar om te worden betegeld. Het gootje van de douche ligt er ook al in. Hebben we ineens (veel eerder dan gedacht) een echte zoldertrap in plaats van een trapje die je moet uitvouwen en waar ik eigenlijk niet eens opdurfde. Door de nieuwe trap heb ik ook een stukje 'nieuw huis' gezien. Ik was namelijk nog nooit op zolder geweest..

De laatste wand in de woonkamer is al voor de helft behangen dus daar moet alleen de andere helft nog gebeuren en dan is de woonkamer zo goed als af. Ik ben nu druk bezig met het sausen van de keuken. Je ziet het huis nu echt opknappen, en snel ook! Ik vind het leuk!



Volg mij op
Follow on Bloglovin

8 comments:

  1. Het behang ziet er mooi uit!

    ReplyDelete
  2. Wauw, echt leuk om te zien hoe jullie huis elke keer weer verder afkomt! Ook heel mooi behang :D

    xo Liesbeth

    ReplyDelete
  3. Wauw, wat zijn jullie al ver! Ziet er erg mooi uit!

    ReplyDelete
  4. wauw wat een verbouwing, maar ziet er mooi uit! Ik ga ook binnenkort verhuizen, krijg door deze foto's er echt zin in haha!

    ReplyDelete
  5. Lekker bezig! Ben benieuwd naar het eindresultaat :)

    ReplyDelete
  6. Wauw wat een vorderingen! En al een keuken, mooi! Bij ons begint het er ook al wat meer op te lijken, afwerkingfase is leuk é :)

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO