Monday, March 17, 2014

GIVE AWAY// 3 x 5 polaroids na keuze

DEZE GIVE AWAY IS GESLOTEN. EEN NIEUWE GIVEAWAY VIND JE HIER!

De hele maand maart staat in het teken van een feestje. Namelijk om te vieren dat AOWOB nu een eigen plekje op het world wide web heeft en hoe kan je dit nou beter vieren dan met elke maandag een nieuwe give-away? Iedere maandag vind je een nieuwe give-away online van een webshop, waar ik als blogger al een paar items heb geshopt.

De derde give-away van deze maand is in samenwerking met Printic. Dit is een app waar jij de favoriete foto's kan laten afdrukken als een polaroid foto. Vorige week schreef ik nog een review over Printic waar jullie allemaal enthousiast van werden. Ik vond dat ik daar wat mee moest doen en met deze samenwerking mag ik drie personen blij maken. Ik mag namelijk 3 x 5 polaroids (na keuze) weggeven.




Wat moet je doen om kans te maken?
1. Mijn blog volgen via Bloglovin.
2. De Facebookpagina van Printic liken.
3. Een geldig e-mailadres achterlaten zodat ik contact met je kan opnemen.

Extra kans
4. Mij volgen op Instagram.
5. Mijn Facebookpagina liken.
6. Mij volgen via GFC (onderaan de pagina).

Meedoen kan tot en met zondag 23 maart. Op maandag 24 maart kies ik (random) een winnaar uit en komt de volgende winactie online.

De winnares van de €20,- shoptegoed van Fringed.nl is geworden: Rosanne van Dieren. Gefeliciteerd! Je hebt een mailtje van me ontvangen. 

Volg mij op
Follow on Bloglovin

17 comments:

  1. Gaaf! Ik heb alle stappen gedaan!

    x

    ReplyDelete
  2. Oeh super gaaf, toen ik dat vorige artikel las was ik al super enthausiast. Dus moest ik gewoon wel meedoen aan deze winactie!!
    Ik volgde je al via bloglovin, maar nu ook via facebook! natuurlijk heb ik ook printic geliked op facebook en ik heb dit artikel geliked.

    Mijn e-mailadres: middagtheecafe@hotmail.com

    Liefs marije

    ReplyDelete
  3. Wat leuk zeg! Ik sla hem over, maar zo'n camera wil ik ook hebben :)

    xx,
    Kiki // Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  4. Wat heb je een super leuke blog! Ik doe graag mee met de winactie en heb de verplichte dingen gedaan (: mijn mailadres is naomifidder@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Ah, wat leuk! Ik wil al een tijdje polaroids bestellen, of zo'n camera kopen, dus nu grijp ik mijn kans, haha :). Ik volgde je blog al en heb de facebookpagina's geliked. Verder heb ik jouw facebook geliked en ik volg je op Instagram.
    Nu maar hopen, aah!

    ReplyDelete
  6. Van harte gefeliciteerd Rosanne! Ik vind deze winactie weer super leuk, dus ik doe graag mee! Ik heb natuurlijk alle verplichte stappen gedaan + ik volg je Facebook-pagina. Ik probeerde je te volgen met GFC, maar ik kreeg een foutmelding.. Ik probeer het later nog eens! Nu maar duimen, want dit soort foto's winnen lijkt me super!

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  7. Ooh, oeps, e-mailadres vergeten ^^ : femkesstyle@gmail.com .

    Xx

    ReplyDelete
  8. Ooooh! Wat leuk :) Ik doe mee! Ik heb alles gedaan, ook de 3 extra's!
    lise@waltergoossens.com

    ReplyDelete
  9. Heel tof maar ik sla deze win-actie eventjes over hihi! liefs x

    ReplyDelete
  10. Aah super gaaf! Helaas heb ik geen Facebook:( Dus hiermee wens ik alle andere deelnemers veel succes:) x

    ReplyDelete
  11. Hele leuke winactie Judith! Ik doe graag mee :)
    Ik volg je op Bloglovin en heb je FB geliked (als Window On My Wardrobe) + die van Printic (als Sara Verjans)
    ik volg je ook nog op Instagram en GFC.
    e-mail: saraverjans@hotmail.com

    X Sara

    ReplyDelete
  12. Leuke winactie, maar helaas geen Facebook hier :(

    ReplyDelete
  13. Dit is zo een leuke giveaway! Echt super! Maar kan ik ook deelnemen als ik geen facebook heb? Ik heb nl. enkel twitter...

    ReplyDelete
  14. Superleuk! Ik doe heel graag mee, vind die polaroids echt helemaal geweldig. Ik volgde je al op Instagram, GFC en Bloglovin en ben je nu ook gaan volgen op Facebook (zowel persoonlijk als via mijn blog FB). Ook heb ik natuurlijk de Printic FB-pagina geliked, dus alles gedaan! Liefs, Rowan (rowan@rebelliousyetromantic.com)

    ReplyDelete
  15. wat een super leuk ding is dit! Ik doe mee hoor (:
    Anna_sterretje@hotmail.com

    xxx Anna
    A Tale of Two Shoes

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO