Monday, March 10, 2014

GIVE AWAY// 20 euro shoptegoed van Fringed

De hele maand maart staat in het teken van een feestje. Namelijk om te vieren dat AOWOB nu een eigen plekje op het world wide web heeft en hoe kan je dit nou beter vieren dan met elke maandag een nieuwe give-away? Iedere maandag vind je een nieuwe give-away online van een webshop, waar ik als blogger al een paar items heb geshopt.

De tweede give-away van deze maand is in samenwerking met Fringed.nl. Deze webshop is een erkend leverancier van de bekende fringed bikini. Daarnaast verkoopt de webshop nog leuke beanies (zoals de bad hair day beanie), tassen (waar ik in dit artikel wat over schreef), kleding en sieraden. Dat deze webshop mij wel beviel is geen verassing meer. En met deze samenwerking mag ik dan eindelijk iemand anders kennis laten maken met de webshop. Ik mag namelijk een shoptegoed van €20,-vrij te besteden op Fringed.nl weggeven. 




Wat moet je doen om kans te maken?
1. Mijn blog volgen via Bloglovin.
2. Mijn Facebookpagina liken.
3. De Facebookpagina van Fringed liken.
4. Een geldig e-mailadres achterlaten zodat ik contact met je kan opnemen.

Extra kans
5. Fringed volgen op Instagram.
6. Mij volgen op Instagram.

Meedoen kan tot en met zondag 16 maart. Op maandag 17 maart kies ik (random) een winnaar uit en komt de volgende winactie online.

De winnares van de €15,- shoptegoed van Jewelgift is geworden: Eline March Gefeliciteerd! Je hebt een mailtje van me ontvangen.

Volg mij op

18 comments:

  1. Leuke actie, ik loot graag mee.
    Ik volg je op Bloglovin & Facebook.
    Ook heb ik de Facebooksite van Fringed geliked.
    anita71@planet.nl

    ReplyDelete
  2. Ik doe heel graag mee (:
    Ik heb alle verplichte dingen gedaan.
    Liefs, Jolijn
    Jolijndoelman@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Super leuk zeg, ik heb altijd al zo'n fringed bikini willen hebben! Ik doe dan ook zeker mee! Ik heb alles gedaan, ook de extra kansen (ik like beide facebookpagaina's als Marjolein Egbers). Mijn e-mail adres is merdjelin@outlook.com x

    ReplyDelete
  4. Ooh, wat super leuk! Ik doe mee :D ! Ik heb alle verplichte stappen gedaan en mijn e-mailadres is femkesstyle@gmail.com . Ik heb al even een kijkje genomen, dit is de website waar jij die beanie vandaan had, toch? Ik wil er ook zo een! :D

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  5. Leuke winactie, ik ken fringed.nl met hun leuke spulletjes zeker en wil dan ook graag meedoen!
    1. Ik volgde je blog al via bloglovin en heb even dit bericht een ♥ gegeven.
    2. Ik heb jou fb pagina geliket
    3. Ik heb de fb pagina van fringed.nl geliket
    4. Mijn email is eline1226@gmail.com
    Veel succes, Liefs

    ReplyDelete
  6. Ah, leuke winactie, ik doe mee! Ik heb alles gedaan wat moest, en als extraatje volgde ik je al op insta. Het lijkt me een hele leuke webshop, ik heb even een kijkje genomen. Nu maar hopen! O ja, mijn email is anouckdl@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Wat een super leuke giveaway zeg! Ik was vergeten om mee te doen met de vorige, dus nu doe ik zeker mee! Ook nog gefeliciteerd met je domeinnaam (als ik dat nog niet heb gezegd)! Ik heb alles inclusief de extra dingen gedaan, dus nu maar duimen dat ik gewonnen heb. Mijn mail is hanne.l.bosma@gmail.com .
    Liefs, Hanne

    ReplyDelete
  8. Wat een super leuke winactie (alweer) haha.
    Ik heb alles gedaan, zowel de extra als de verplichte dingen.
    Mijn email is: rosannevandierenn@hotmail.com
    liefs x

    ReplyDelete
  9. Leuke winactie :) Ik doe graag mee en heb alle verplichte stappen gedaan! (instagram heb ik niet)

    ReplyDelete
  10. Leuk! Ik doe graag mee en heb alles gedaan :)

    Liefs Carin

    ReplyDelete
  11. Ik doe graag mee, heb alles gedaan :)

    Liefs Carin

    ReplyDelete
  12. Leuk! Ik heb alle verplichte dingen gedaan :)

    Mijn email is brittvanommeren@gmail.com

    Liefs, Britt

    ReplyDelete
  13. Leuke winactie! Helaas heb ik geen FB dus ik sla deze even over x

    ReplyDelete
  14. Supertof! Ik zag ook een hele leuke ketting. Ik heb alles gedaan, volg beide instagrams ook!

    mijn mail is contact@mimes.nl

    ReplyDelete
  15. Super leuk! Ik heb alle stappen gedaan en mijn e-mail adres is: xmaartje_@live.nl!

    Duimen!

    ReplyDelete
  16. Leuke winactie! Ik heb alle verplichte dingen gedaan.
    Mijn email: veravonk97@gmail.com

    Liefs

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO