Monday, March 24, 2014

GIVE AWAY// €15,- shoptegoed van Jewelgift

De hele maand maart staat in het teken van een feestje. Namelijk om te vieren dat AOWOB nu een eigen plekje op het world wide web heeft en hoe kan je dit nou beter vieren dan met elke maandag een nieuwe give-away? Iedere maandag vind je een nieuwe give-away online van een webshop, waar ik als blogger al een paar items heb geshopt.

De laatste give-away van deze maand is opnieuw in samenwerking met Jewelgift. Dus als je de vorige keer niet gewonnen hebt, heb je nu alsnog een nieuwe kans! Hoe leuk is dat?  Deze webshop verkoopt van alles. Van bikini's tot statement kettingen. Al eerder schreef ik iets over Jewelgift, dus het is geen verassing dat deze webshop één van mijn favorieten is. En daarom ben ik ook héél erg blij dat ik opnieuw (!) een shoptegoed mag weggeven t.w.v.  €15,- vrij te besteden op Jewelgift.nl.



Wat moet je doen om kans te maken?
1. Mijn blog volgen via Bloglovin.
2. De Facebookpagina van Jewelgift liken.
3. Een geldig e-mailadres achterlaten zodat ik contact met je kan opnemen.

Extra kans
4. Je abonneren op de nieuwsbrief van Jewelgift.
5. Mijn Facebookpagina liken.
6. Mij volgen op Instagram.
7. Mij volgen via GFC (onderaan de pagina).

Meedoen kan tot en met zondag 30 maart. Op maandag 31 maart kies ik (random) een winnaar uit. Helaas is dit alweer de laatste win-actie die in het teken staat van de maart = winmaand actie (door mijn eigen domein feestje). Maar niet getreurd, er komen nog veel leuke win-acties aan.

De drie winnaressen van de 5 polaroids naar keuze van Printic zijn geworden: Anouck, Lise en SaraGefeliciteerd! Jullie hebben een mailtje van me ontvangen.

Volg mij op
Follow on Bloglovin

14 comments:

  1. Ik doe graag mee (:
    Ook like ik je facebook.
    Liefs! Jolijndoelman@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Ik doe graag mee :) Ik heb alle verplichte stapjes gedaan en ik volg je ook op fb :)

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke actie, ik loot graag mee.
    Ik volg je op Bloglovin en Facebook.
    anita71@planet.nl

    ReplyDelete
  4. Super leuke winactie! Ik doe graag mee en heb alle verplichte dingen gedaan (: mijn mail is naomifidder@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Hey beauty you have a really nice blog,love your style,taste and pictures .Visit my blog,and if you like it, follow me on gfc I will do the same =)
    Have a nice day =)
    xoxo from Spain
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  6. Ik doe mee! Ik heb alles gedaan wat moest en je facebookpagina geliked, je gevolgd met GFC en je gevolgd met Instagram!
    Dit is mijn mailadres: lise@waltergoossens.com

    ReplyDelete
  7. Wat leuk! Ik doe graag mee en dit heb ik gedaan;

    1. Mijn blog volgen via Bloglovin.
    2. De Facebookpagina van Jewelgift liken.
    3. Een geldig e-mailadres achterlaten zodat ik contact met je kan opnemen.
    5. Mijn Facebookpagina liken.
    6. Mij volgen op Instagram.

    Liefs Carin
    cvandenheuvel@live.nl

    ReplyDelete
  8. Leuk ik doe mee! als het goed is de meeste stappen gevolgd. Mijn mail is niesca08@gmail.com.
    Btw ik heb ook een winactie online, doe je ook mee?!

    ReplyDelete
  9. Ik doe mee! Heel leuk. Ik volgde je al op Bloglovin, en ik heb de facebookpagina geliked!

    Mijn email is brittvanommeren@gmail.com

    Liefs, Britt

    ReplyDelete
  10. Ooh, wat een super leuk winactie, jammer dat het alweer de laatste is maar ik doe heel graag mee!
    - Ik volgde je blog al via Bloglovin
    - Ik heb de Facebookpagina van Jewelgift geliket.
    - Mijn email adres is eline1226@gmail.com
    - Ik heb jou fb-pagina geliket

    Nu maar hopen dat ik binnenkort een mailtje van jou mag ontvangen :D
    Liefs, Eline

    ReplyDelete
  11. Wat leuk! Ik doe graag mee!
    DIolifestyle@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Op de valreep doe ik ook nog snel even mee.
    sepia [at] home . nl

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO