Monday, March 3, 2014

GIVE AWAY// 15 euro shoptegoed van Jewelgift

De hele maand maart staat in het teken van een feestje. Namelijk om te vieren dat AOWOB nu een eigen plekje op het world wide web heeft en hoe kan je dit nou beter vieren dan met elke maandag een nieuwe give-away? Iedere maandag vind je een nieuwe give-away online van een webshop, waar ik als blogger al een paar items heb geshopt.

De eerste give-away van deze maand is in samenwerking met Jewelgift. Deze webshop verkoopt van alles. Van bikini's tot statement kettingen. Al eerder schreef ik iets over Jewelgift, dus het is geen verassing dat deze webshop één van mijn favorieten is. En daarom ben ik ook héél erg blij dat ik een shoptegoed mag weggeven t.w.v.  €15,- vrij te besteden op Jewelgift.nl. 


Wat moet je doen om kans te maken?
1. Mijn blog volgen via Bloglovin.
2. Mijn Facebookpagina liken.
3. De Facebookpagina van Jewelgift liken.
4. Een geldig e-mailadres achterlaten zodat ik contact met je kan opnemen.

Extra kans
5. Je abonneren op de nieuwsbrief van Jewelgift.

Meedoen kan tot en met zondag 9 maart. Op maandag 10 maart kies ik (random) een winnaar uit en komt de volgende winactie online.

Volg mij op

16 comments:

  1. Zo leuk gedaan met die foto! :) Ik doe graag mee en heb alle 'moetjes' gedaan :)

    ReplyDelete
  2. Tof! Ik doe graag mee! Ik heb me ook ingeschreven voor de nieuwsbrief. Mijn mail is contact@mimes.nl

    ReplyDelete
  3. Leuke actie, ik loot graag mee.
    Ik volg je op Bloglovin en heb beide Facebook pagina's geliked.
    anita71@planet.nl

    ReplyDelete
  4. heel leuk! Ik doe graag mee :) heb de verplichte dingen gedaan.
    Onderaan je artikel staat dat je loot op 10 januari, moet dat niet 10 maart zijn? :p

    Liefs Carin
    cvandenheuvel@live.nl

    ReplyDelete
  5. Ik doe graag mee, gave winactie!
    1. Ik volg je (al een tijdje) via Bloglovin (xliefsmariska)
    2. ik heb je FB pagina geliked (mariska wubbels)
    3. Ik heb de FB pagina van Jewelgift geliked.
    4. mariska.wubbels@gmail.com

    Liefs

    ReplyDelete
  6. Ik doe zeker mee leuke winactie dit! Ik heb alles gedaan. Nu maar hopen dat ik deze leuke prijs ga winnen, ook al gun ik het de anderen natuurlijk ook!

    Liefs Daphne ( www.skirtsandstyle.blogspot.nl )
    daphneblogt@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Wat een gave winactie! Ik sla hem even over, maar ik wens iedereen heel veel succes! :)

    ReplyDelete
  8. Oeh heel erg leuk, ik doe graag mee!
    Ik heb alle verplichte dingen gedaan.
    Mijn email is: rosannevandierenn@hotmail.com
    liefs x

    ReplyDelete
  9. Wat super leuk! Ik doe heel graag mee.
    Diolifestyle@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Wat gaaf!
    Ik volg je op Bloglovin
    Ik heb jouw facebookpagina geliked
    Ik heb de facebookpagina van Jewelgift geliked
    Mijn e-mail is: xmaartje_@live.nl en ik heb me geabonneerd op de nieuwsbrief!

    Duimen!
    x

    ReplyDelete
  11. Ik doe mee (: Ik heb ook de extra kans gedaan ♥
    Liefs, Jolijn.
    Jolijndoelman@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Wat leuk! ik doe graag mee :)
    Ik volg je via Bloglovin, facebook pagina geliked + die van Jewelgift.
    Email: Glamview@hotmail.com

    Liefs Gea.

    ReplyDelete
  13. Deze wil ik zeker meedoen :)!

    heb alles gedaan hihihi !
    m'n email heb je al !!

    XOXO Fayezlc.com

    ReplyDelete
  14. Leuke winactie!
    Ik heb alles gedaan wat hierboven wordt genoemd.
    Mijn email: mmelle21@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Super leuke winactie. Ik heb de instructies opgevolgd en hierzo mijn e-mailadres: yourddofme@hotmail.com! Liefs, Eline x

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO