Sunday, February 2, 2014

WISHLIST// Valentijn cadeautjes

Het is alweer februari. De maand van de liefde. Tenminste zo zie ik deze maand. Eigenlijk vind ik Valentijn maar flauwekul. Ik bedoel: waarom één dag extra lief voor elkaar zijn en 364 dagen niet? Huh?

Toen ik op de webshop van Jewelgift terecht kwam, zag ik al snel een paar leuke hebbedingetjes die ik wel -als we Valentijn vieren- wil krijgen. Maar ook weg wil geven! Zoals een leuk armbandje met hartje. Maar statement kettingen doen het ook altijd goed bij mij. Jewelgift is een webshop die naast sieraden ook nog is kledingstukken verkoopt voor een zacht prijsje. Hartstikke leuk!

Ik ben in iedergeval om door de statement kettingen en oorbellen die ik geselecteerd heb voor deze wishlist. Het zal toch leuk zijn als ik één van deze items door de brievenbus krijg op Valentijnsdag. Maar zet dan alsjeblieft je NAAM erop. Haha ;)

Volg mij op

14 comments:

  1. Mooie wishlist! Haha ik heb ook een hekel aan brieven waar geen naam op zit!! x

    ReplyDelete
  2. Super leuk artikel!
    Wat leuk dat de webshop bij je in de smaak valt;).

    Liefs Mandy
    www.jewelgift.nl

    ReplyDelete
  3. Leuke items! Ik doe nooit valentijn eigenlijk. Maar mocht er did jaar een geheime aanbidder zijn, zou ik het wel kunnen waarderen haha!

    xo

    ReplyDelete
  4. Wat een heerlijke wishlist!
    Ik vind het allemaal zo leuk!
    liefs x

    ReplyDelete
  5. Leuke wishlist, er zitten hele leuke dingen tussen!

    ReplyDelete
  6. Supermooie wishlist, vooral de kettingen zijn geweldig! x

    ReplyDelete
  7. Haha ik vind het ook maar iets raars... Toch hoop ik altijd weer op een doos chocolade... :D



    xx

    Nathalie

    http://www.nathalie-kemna.nl
    http://www.facebook.nl/nathalie.kemna.official

    ReplyDelete
  8. Ik heb vandaag ook mijn Valentine's Day wish list geüpload, hahaa! Ik zou graag alles uit jouw wish list willen, hele leuke items :D xx

    ReplyDelete
  9. Haha ik ben het met je eens, valentijnsdag is leuk bedacht maar dan kan het wat ons betreft wel elke dag valentijnsdag zijn :)
    Die dunne armbandjes zijn super leuk!

    ReplyDelete
  10. Hopelijk krijg je leuke kadootjes ;)

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO