Tuesday, February 25, 2014

TENTOONSTELLING// 100 jaar BN'ers in de reclame

Vorige week vertelde ik al dat ik een druk weekje had. Zo zat ik ineens twee dagen in Amsterdam. De tweede dag gingen we naar de tentoonstelling '100 jaar BN'ers in de reclame'. Als je een opleiding doet richting de reclame kant is deze tentoonstelling erg aantrekkelijk.

Zo staat er in chronologische volgorde hoe reclame eerst was en nu en wat populair was in een bepaald tijdperk. Erg interessant op te zien. Zo kan je in de zo gebouwde hokken is lekker reclame kijken uit een tijdperk. Zelf had ik iets meer verwacht van deze tentoonstelling omdat je er op elk station reclame van tegenkomt. Qua grote viel het me dan ook tegen..








Volg mij op

4 comments:

  1. Jammer dat het tegenviel, want het klinkt wel heel leuk en interessant!

    ReplyDelete
  2. Klinkt wel heel leuk! Leuke foto's!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  3. Lijkt me een interessante tentoonstelling, jammer dat het niet zo heel groot was



    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete
  4. Jammer dat het wat tegen viel, maar wel leuk om te zien ;) Die reclame van 'rook verstandig' haha.. die zou je nu echt nooit meer tegen komen

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO