Saturday, February 1, 2014

PERSONAL// short hair don't care

Goed, laat ik maar direct met de deur in huis vallen. Een week geleden poste ik nog trots een artikel van mijn sombre haar. Maar nu uiteindelijk vind ik mijn sombre mislukt. Gisteren probeerde ik halsoverkop mijn haar weer blond te krijgen. Dit werd natuurlijk ORANJE.

Gelukkig had ik vandaag een afspraak staan bij de kapper (eigenlijk alleen maar voor de puntjes knippen). Ik belde op en legde mijn drama haar uit. Gelukkig kon ik direct terecht en is mijn haar nu donkerblond/middenblond. Wonder boven wonder was mijn haar helemaal niet dood van al het geverf.. Maar ik wilde iets anders en had al te vaak gekeken naar foto's met een lange bob. Zo gezegd zo gedaan. En nu mis ik 5 centimeter haar als het niet meer is..



Volg mij op

12 comments:

  1. ahh balen dat je haar oranje was, maar gelukkig is het helemaal goed gekomen!

    Liefs,
    Jamie

    ReplyDelete
  2. Mooi!!! Staat je super goed! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.n/fabulousstylews

    ReplyDelete
  3. Wat leuk zo kort! Waarom vond je je ombre niet leuk?

    xo

    ReplyDelete
  4. Wat ben je mooi! Staat je goed!

    xoxo
    It's Dash

    ReplyDelete
  5. Wauw het is echt prachtig, staat je super mooi!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO