Thursday, February 13, 2014

PERSONAL// pony twijfels

Ik loop al een poosje met het idee om mijn pony er weer bij te laten groeien. Maar als ik dan bij de kapper zit, kies ik weer voor the easy way en laat ik mijn pony ook weer bijknippen. Nu ben ik aan het doorzetten en hangt inmiddels mijn pony al irritant te wezen door telkens in mijn ogen te gaan hangen.

Sinds dat ik de serie: 'The Blacklist' kijk, ben ik geobsedeerd door het kapsel van Mega Boone (Elizabeth Keen in de serie) en ook door de serie! Ik vind haar schuine lok erg leuk en speels. Inmiddels ben ik op het punt dat ik echt niets (@#$%!) meer met mijn pony kan. Ach ja, misschien moet ik het maar gewoon doen?





Volg mij op

25 comments:

  1. Blijf vol houden zo schuinen lok is erg mooi! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  2. Wauw, ik denk dat een pony van bovenstaande foto's je erg mooi zou staan!

    ReplyDelete
  3. Mooi kapsel! Ik heb ook heel lang een pony gehad, maar heb hem laten uitgroeien. Eventjes doorbijten, maar ik ben heel tevreden. Je kan op pinterest of op beautywebsites tips vinden om je pony te laten uitgroeien (ik denk dat ik laatst een post zag op thebeautydepartment.com) dus misschien helpt dat!

    X Sara

    ReplyDelete
  4. Heel herkenbaar dit.. Ik vind die schuine lok heel erg mooi!

    ReplyDelete
  5. Wat grappig, ik kijk ook blacklist!! Ik vind een schuine pony ook erg leuk!! Ik zou zeggen probeer het gewoon! x

    ReplyDelete
  6. Ik heb ook altijd die twijfels! Ik durf er nooit aan toe te geven haha

    xo

    ReplyDelete
  7. The blacklist is een geweldige serie he? Ik kijk ook altijd en zij heeft inderdaad prachtig haar! xx

    ReplyDelete
  8. Ga ervoor zou ik zeggen! Vind je het uiteindelijk toch niet mooi bij jezelf kan je hem altijd terug laten bijknippen ^^

    x Aurélie

    ReplyDelete
  9. amazing blog,i am new follower hope you can follow me xx http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ik vind het heel mooi en ik denk dat het je ook prachtig staat. <3

    ReplyDelete
  11. Ik vind een schuine pony wel erg leuk! Heb zelf ook lange tijd een schuine pony gehad en het geeft je toch net iets anders :-)

    ReplyDelete
  12. Leuk verandering!! Ik zou t doen, maar ik ben altijd erg makkelijk met haar!

    ReplyDelete
  13. Fabulous sweetie. You have a very inspiring blog!

    Feel free to visit my blog as well! You will find topics such as NYC Fashion, health, beauty, personal growth and motivation between others! <3

    Diana
    www.ManhattanImageandStyle.com
    New Blog Post: 15 Things Every woman Must Have

    ReplyDelete
  14. Ik vind haar echt een super mooi kapsel hebben!
    Ik zou het doen moest ik jou zijn :)

    Liefs, Liese

    ReplyDelete
  15. Die schuine lok is echt prachtig!

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  16. wonderful photo!
    have a great weekend!

    http://www.getcarriedaway.net/

    ReplyDelete
  17. ik zou zeggen ga ervoor haar groeit aan daarom zijn wij meiden gewoon doen! liefs
    x

    ReplyDelete
  18. Ik vind dit kapsel wel heel gaaf!
    Maar ik ben en blijf fan van mijn schuine pony haha.
    liefs x

    ReplyDelete
  19. Ik heb ook heeel lang een pony gehad, omdat het zo'n hel is om eraf te komen.
    Maar ik ben wel blij dat ik het gedaan heb!


    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete
  20. Ze heeft idd een erg leuk kapsel! Nog even volhouden, knippen kan altijd nog!

    ReplyDelete
  21. Ik zeg gewoon doen! Ps. ik kijk ook the blacklist :D x J. from I ate noodles for breakfast

    ReplyDelete
  22. Gewoon nog even volhouden en dan kom je vanzelf op het punt dat je denkt hee ik kan er weer wat mee! :) Maar herken het wel hoor! Ik houd het voor nu ook lekker bij mijn pony haha. Liefs

    ReplyDelete
  23. Gewoon proberen! Je moet even door dat vervelende stuk heen, als het je daarna nog niet bevalt kun je het altijd weer eraf knippen natuurlijk.

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO