Wednesday, February 19, 2014

OOTD// 19022014

De week is nog maar net begonnen maar ik had het toch eventjes onwijs druk met LEUKE  dingen. Door die drukte heb ik er helemaal geen tijd voor gehad om gisteren een artikel online te zetten. Please forgive me ;) Maandag ben ik naar de huishoudbeurs en het BFF event geweest en gisteren naar de tentoonstelling '100 jaar BN'ers in de reclame' en toen nog eventjes Amsterdam zelf in. Van de week komt er een artikel over beiden online!

En nu back to my outfit. Dit blousje van de Zara heb ik ooit een keer voor een prikkie op Marktplaats gekocht. Helaas ben ik nu een beetje Marktplaats-af want ik ben voor €100,- opgelicht. Zucht. Omdat burgundy nog steeds in is, en die kleur ook terug komt in dit blousje past mijn burgundy broek er perfect bij.

||Broek; H&M || Blouse; Zara || Booties; H&M ||


Volg mij op

9 comments:

  1. Prachtige outfit! Vooral je schoenen :D. De iPad erbij geeft een mooi contrast, echt mooi gedaan. Je blouseje vind ik ook heel leuk! Vervelend dat je voor 100 euro bent opgelicht, zeg. Echt rot voor je en jammer dat dit soort dingen toch gewoon gebeuren op internet...

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  2. Ah ik heb je helemaal niet gezien op het BFF event! Leuke outfit en succes met je drukke, maar leuke week.

    ReplyDelete
  3. Ohh leuk leuk!!
    Die schoenen vind ik echt tof!
    liefs x

    ReplyDelete
  4. Nice! Ik ben gek op burgundy en donkere kleuren!

    xx
    Nathalie
    www.nathalie-kemna.nl

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO