Saturday, February 8, 2014

OOTD// 06022014

De laatste paar weken is mijn kamer echt een puinhoop. Het ligt vol met verhuisdozen, kleding die weg kan en mijn uitzet. Één grote ramp als je het mij vraagt. Omdat ik mijn kont er amper kan keren is het ook lastig om in mijn kledingkast te graaien. Mijn outfit zal dus de komende keren niet spectaculair zijn vanwege de aankomende verhuizing.

|| Blouse en tregging: H&M || Laarzen: Steve Madden || Infinity ketting: Jewelgift ||


Op Valentijnsdag mag ik twee mensen blij maken met een infinity ketting. Doe jij al mee met deze give-away?

Volg mij op

15 comments:

  1. Ziet er leuk uit, ik vind die laarzen ook echt heel gaaf! :D Veel succes met de verhuizing!

    Liefs Rosie

    ReplyDelete
  2. Spectaculair of niet, ik vind het een leuke outfit! Vooral die blouse!

    ReplyDelete
  3. Mooie combinatie. Succes met de verhuizing!

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit! De laarsjes vind ik super tot! :)
    Liefs,
    Iris x

    ReplyDelete
  5. Hele leuke outfit! Vooral de blouse en laarzen vind ik erg mooi.

    ReplyDelete
  6. Leuk! Ik vind je boots heel tof.

    ReplyDelete
  7. Mooie blouse, leuke outfit :)
    Liefs

    ReplyDelete
  8. Super leuke outfit. En leuk gefotografeerd met een foto in een foto ;)

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO