Friday, February 21, 2014

NEW IN// Primark

Ik vertelde van de week dat ik een shoplog zal maken over mijn aankoopjes op de huishoudbeurs. Maar eigenlijk heb ik daar alleen maar een set koekepannen van Tefal gekocht en een lekker witte chocolade likeur van Merrys. Dat leek me niet zo intressant om te delen, haha.

Gelukking gingen we op de terugweg nog 'even' langs de Primark in Almere. Onze trein kwam daar hoe dan ook langs, dus we konden de Primark niet overslaan. Na ruim 2 uur later kwam ik de winkel uit met deze items. Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik gek ben op kanten items. Daarom kon ik deze tops niet laten hangen. De laatste tijd creëer ik een statement verzameling en daar moesten deze twee kettingen gewoon bij. De leggings die ik in burgundy en zwart heb gekocht, zitten zo onwijs lekker! Je hebt het gevoel dat je in een joggingbroek loopt, alleen zien ze er niet 'jogging'-achtig uit.

In totaal was ik maar €38 euro kwijt. Een fijn bedragje voor al deze items!




Volg mij op

24 comments:

  1. Ah wat leuk! Ik zou morgen naar de PRI gaan alleen heb ik er toch voor gekozen om ipv de PRI naar Amsterdam te gaan.. mweh misschien een beetje spijtig?

    ReplyDelete
  2. Leuk geshopt, wat een mooie kettingen!

    X Sara

    ReplyDelete
  3. Wauw, die roze-kleurige ketting is schitterend!

    ReplyDelete
  4. Wauw mooie aankopen. Ik ga maandag na Almere dus ik ben benieuwd!

    ReplyDelete
  5. Leuk geshopt! Merrys vind ik trouwens ook heeeel erg lekker :)

    ReplyDelete
  6. Leuke aankopen! Ik vind de sieraden erg mooi :)

    ReplyDelete
  7. Wat een super mooie spulletjes, de leggings en topjes zijn echt tof! X

    ReplyDelete
  8. Die statement kettingen zijn echt superleuk!

    ReplyDelete
  9. Die tops vind ik echt heel erg leuk! Kanten tops zijn sowieso heel leuk, ik heb er ook één met een kraagje :) .

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  10. Wauw mooie aankopen zeg! Die kanten tops zijn echt mooi. Ik ga maandag nog na de Primark dus ben benieuwd.

    ReplyDelete
  11. Leuke dingen hebben ze nu bij Primark he? Jij hebt ook toffe dingen gescoord!

    ps. hele leuke nieuwe profielfoto!!

    ReplyDelete
  12. Wat een leuke spullen heb je gekocht! :)

    ReplyDelete
  13. Mooie kettingen!

    Wat betreft mijn domein en blogger template, ik heb echt geen idee :P
    Ik heb het een hostingsbedrijg laten doen omdat ik zelf echt een noob ben in dat soort dingen :p


    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete
  14. De 2 topjes vind ik leuk...
    Mooie blog heb jij !

    New blogpost: blog van de maand

    ReplyDelete
  15. Leuke aankopen, mooie sieraden!

    ReplyDelete
  16. Voor die 38 euro ben je inderdaad goed geslaagd zeg! Ik vind vooral de sieraden geweldig. :) xx

    ReplyDelete
  17. wauw leuke aankopen vooral die broeken zien er goed uit! liefs x

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO