Wednesday, February 26, 2014

NEW IN// Handtas

Laatst liet ik jullie mijn bad hair day bad hair day beanie van Fringed.nl zien. Deze is hier terug te zien. Niet veel later die week begaf mijn laptop tas het. Balen, want een laptop zonder tas meeslepen is gewoon geen doen en ik ga niet met een 'echte' laptop tas over straat lopen. 

Na al héél wat webshops te zijn afgestruind, kon ik maar niet een leuke laptop tas vinden. Totdat ik de kortingsbon van Fringed tegen kwam. Toen zag ik eigenlijk al direct een tas die ik wel erg mooi vond. Niet véél later had ik hem dan ook besteld in de kleur kakigroen met zwart. Een dag later kreeg ik een telefoontje dat de leverancier een foutje had gemaakt en de verkeerde kleuren had geleverd. Maar stiekem vond ik de crème-zwarte kleur ook mooi. Dus besloot ik om daar voor te gaan.

Omdat de leverancier een foutje had gemaakt, kreeg ik er van Fringed een leuk cadeautje bij. Namelijk een Homies beanie. Waar ik héél erg blij mee ben! En in de tas zelf zit ook nog een binnentasje, dikke pluspunt! Zo raak ik namelijk niet zo snel alles kwijt. Wat vind jij van mijn tas?





Volg mij op

17 comments:

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO