Sunday, February 9, 2014

NEW IN// Bad hair day beanie

Toen het  vorige week ineens een stuk kouder begon te worden besloot ik dat ik toch maar eens opzoek moest naar een leuke beanie. Ik was eigenlijk al een tijdje opzoek naar 'de bad hair day beanie' en zo kwam ik terecht op Fringed.

Een webshop waar ik eigenlijk nog nooit van gehoord had. Naast dat ik nu weet dat Fringed bad hair day beanies verkoopt, kwam ik er al snel achter dat de webshop ook een erkend leverancier is van de Fringed bikini. Eigenlijk worden alle must-haves voor de vrouw verkocht op Fringed. Van strandjurkjes tot aan accesoires. Oh en vergeet dit pluspunt niet: voor 18:00 uur besteld is de volgende dag in huis en daar hou ik wel van ;)

Volg mij op

25 comments:

  1. I love beanies! Deze is ook echt heel leuk :)

    ReplyDelete
  2. Super leuke beanie..ik ben nu zelf meer vam de hoedjes, die ook best warm zitten. X

    ReplyDelete
  3. heel leuk! Zelf heb ik er eentje maar dan zonder tekst op.

    ReplyDelete
  4. Echt lol beanie, geinige foto ook!

    ReplyDelete
  5. Haha, echt supertof dat tekstje erop. :) Staat je leuk!

    ReplyDelete
  6. aah super leuke beanie! Gave foto ook

    ReplyDelete
  7. Toffe beanie! Echt wat voor mij aangezien ik door mijn pony nogal wat bad hair days heb als ik geen zin heb om constant met de stijltang in de weer te zijn haha... :p

    ReplyDelete
  8. I love it, perfect voor een bad hair day!

    ReplyDelete
  9. ah hahaha hoe jij je gezicht zo maakt, is best cute hahaha

    ReplyDelete
  10. Echt een hele leuke beanie!

    ReplyDelete
  11. Ooh, wat een onwijs gave beanie! Zo een MOET ik ook hebben ;D! Ik vind beanies zo leuk ^^.

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  12. Leuke beanie en hele leuke foto!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  13. Leuke beanie! Ik wilde die eerst ook bestellen op ebay :)

    ReplyDelete
  14. Haha deze foto is echt leuk!! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  15. Ik ben gek op beanies. Deze is supertof!

    ReplyDelete
  16. Haha leuke beanie! Staat je goed :)

    xoxo
    Its-dash.com

    ReplyDelete
  17. Super leuke beanie!!


    xx
    Nathalie

    http://www.nathalie-kemna.nl

    ReplyDelete
  18. toffe beanie!!! I like it als echte beanie fan!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO