Monday, February 24, 2014

MONDAY INSTADIARY// #28

Een nieuwe week, een nieuwe maandag. Dat betekend dus: tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen. 

||1. Cadeautje van fringed.nl bij mijn bestelling (meer daarover deze week). ||2. Dagje werken. ||3. Op het BFF event. ||4. Hello Amsterdam! ||5. Bobsleeën kijken met het kattie. ||6. Alleen in de trein.. ||7. sneak preview van de keuken. ||8. Ik had weer eens migraine, misschien moet ik dit proberen. ||9. Aan het stuntelen met eigen domein, maar wil graag mijn blogger lay-out behouden. HELP?! ||

Volg mij op

4 comments:

  1. Leuke foto's en geweldige beanie!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  2. Haha, hoe schattig dat je kat met je mee TV kijkt! <3

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    ReplyDelete
  3. Jaa, leuk deze artikeltjes! Je muts op de eerste foto vind ik echt super gaaf!!

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  4. Leuke foto's, vooral die met je kat, ik hou van katten! Ik wil je wel helpen met je domein over zetten! Ik mail je wel, want het is zo onhandig in een comment, haha.

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO