Monday, February 10, 2014

MONDAY INSTADIARY// #26

Een nieuwe week, een nieuwe maandag. Dat betekend dus: tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen. Na drie dagen om 06:05 te hebben moeten opstaan (zodat ik om  08:30 op school was) en een 22 urige werkweek heb ik vandaag eindelijk een day off!


||1. Zie haar nou zitten.. ||2. Gaaaaap.. ||3. Het is 's ochtends nog donker als ik op de bus moet wachten. ||4. Ik ben ook maar aan de hype 'Flappy Bird' begonnen. Mijn record! ||5. Time to work! ||6. I love my new app-interface (binnenkort meer daarover). ||7. Gezond ontbijtje. ||8. Goodmorning. ||9. Sneak preview van de nieuwe lay-out. ||

Volg mij op

10 comments:

  1. Leuke foto's! En wat een heerlijk gezond ontbijtje :)

    ReplyDelete
  2. Gezond ontbijtje <3 Ik begin zelf ook altijd de dag met fruit!
    Ik gooi wel alles in de blender met sinaasappelsap er bij anders vind ik het niet lekker :P
    xx

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke foto's en je bent al erg ver zeg, met Flappy Bird!

    ReplyDelete
  4. Haha, ook al verslaafd aan Flappy Bird? ;) Haha, het is inderdaad verslavend :D !

    Xjes Femke
    Ps. Doe je al mee aan de winactie op mijn blog?

    ReplyDelete
  5. Heerlijk zo'n gezond ontbijtje! Haha en je score op Flappy Bird, wow! Ik blijf maar vastzitten bij 39. Erg leuke foto's allemaal. (:

    ReplyDelete
  6. Wat een gezond ontbijtje! ziet er lekker uit!

    ReplyDelete
  7. Leuke foto's! En onze kat lijkt idd erg veel op elkaar! Super leuk :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  8. Leuke diary! En FLAPPY BIRD? Ik kom maar tot 7!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO