Monday, February 3, 2014

MONDAY INSTADIARY// #25

Een nieuwe week, een nieuwe maandag. Dat betekend dus: tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.


||1. Weddenschap over Ajax-Feyenoord. ||2. Mijn IQ. ||3. Short hair, don't care. ||4 Bij de bouwmarkt. ||5. Zo wilde ik mijn haar. ||6. Lui ding. ||7. Artikel in de Spits.. ||8. Een goede reden om mijn haar blond te verven. ||9. Bro's vest aan en klussen maar! ||

Volg mij op

9 comments:

  1. Dat artikel in de Spits wil ik wel even lezen.. interesting. XO

    ReplyDelete
  2. Ik had de IQ test ook gedaan! Lekker oldskool op pen en papier :p

    Ik kwam uit op 139... :p



    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete
  3. Leuke foto's en wat staat je haar leuk zo kort! x

    ReplyDelete
  4. Wat heb je weer leuke foto's gemaakt!
    Dat kortere haar vind ik je trouwens heel goed staan.
    liefs x

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO