Wednesday, February 5, 2014

LOOKBOOK// Zara Sping

Toen ik (na héél lang niet meer gekeken te hebben) op de Zara webshop ronsnuffelde, was ik benieuw wat e nieuwe lente collectie dit jaar ging worden. Na het zien van deze collectie was ik eigenlijk al om. De bloemetjes-print blijft altijd een favoriet van mij en in deze collectie komt het weer helemaal terug. YAY!

Ook de laagjes en de zwart-wit trend zie je nog steeds terug. Ik heb mijn favorieten uit deze collectie geselecteerd. En dus de foto's van de outfits met de franjes en de western look achterwege gehouden. Op de één of de andere manier vind ik western maar niks. Op de leuke cowboy hoedjes na!







Volg mij op

14 comments:

  1. Ik vind die 'jungle' prints zo leuk!! Ik ga maar eens rondsnuffelen bij de Zara als ze de collectie binnen hebben ;)

    ReplyDelete
  2. Ik vind de bovenste cropped top wel heel erg leuk!

    ReplyDelete
  3. Mooie collectie! Ik ben gek op de Zara! x

    ReplyDelete
  4. Ja nu krijg ik alleen maar meer zin in de zomer, zucht!!
    Ik ga nu gelijk op de site kijken (onder werktijd :P )

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  5. Er zitten weer super leuke dingen tussen. Krijg direct zin in lente!

    Xx Jules
    http://www.stylebyjules.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. I love Zara!!! Altijd mooi!

    xx

    Nathalie

    www.nathalie-kemna.nl

    ReplyDelete
  7. Heel mooi! Kan niet wachten om kleding te kopen voor het voorjaar hihi.

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  8. Oh ziet er echt heel gaaf uit allemaal!
    liefs x

    ReplyDelete
  9. ik hou van de Zara! ze hebben altijd de mooiste dingen

    ReplyDelete
  10. Ik vind het zo'n mooi lookbook met die planten!

    ReplyDelete
  11. Ik vind het een mooi lookbook, maar niet een van de mooiste. Toch denk ik dat als het straks in de winkel hangt, wel heel mooi is.

    ReplyDelete
  12. Het ziet er mooi uit!! Ik vind de kleding van de Zara altijd zo mooi, vooral de stoffen zijn vaak heel fijn!

    ♥ Saskia

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO