Sunday, February 23, 2014

INSPIRATION// wintersport

Heerlijk, mijn weekje vakantie is begonnen. Ik moest direct terugdenken aan 8 jaar geleden. Toen stond ik op dit moment voor het eerst op de piste met mijn ski's aan. En wat mis ik dat zeg! Helaas heb ik geen geldboompje.. Iedereen om mij heen gaat nu ook lekker skiën, maar ik mag van de week lekker sauzen in ons huisje. Ben ik ook nog een beetje sportief bezig, right? ;)

Op het internet zocht ik mooie plaatjes op van wintersport gebieden en dit is de uitkomst: WAUW. Ik kan me echt een hele middag bezighouden met het opzoeken van wintersportplaatjes. En waarom krijgen wij nou nog steeds geen sneeuw in Nederand? Ik geef het toe: het zonnetje die op dit moment op mij schijnt, is ook niet erg..


 Bron: weheartit.
Volg mij op

9 comments:

  1. Ik heb helemaal niks met wintersport, maar die plaatjes zijn héél mooi!

    ReplyDelete
  2. Leuke inspiratie! Ik ben in de wintervakantie al wezen skiën, maar er gaan inderdaad ook twee van mijn vriendinnen weg. Jammer dat je niet gaat, maar ja, lekker thuis chillen is ook fijn :).

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  3. Het lijkt mij ook zo gaaf om te gaan snowboarden;D hopelijk volgend jaar:D

    XXX

    Beauticery.blogspot.nl

    ReplyDelete
  4. Ik mis het skiën ook... 2 jaar geleden ben ik voor het laatst geweest en het is zo fijn (ook al hou ik normaal helemaal niet van beweging haha)!

    ReplyDelete
  5. De inspiratie ziet er goed uit!
    Ik ben alleen niet van de wintersport en de kou haha.
    Geef mij de zomer maar.
    Fijne week meis!
    liefs x

    ReplyDelete
  6. Ach ik vind het helemaal geen erg dat er geen sneeuw ligt hier. Ik ben absoluut meer een lente/zomer persoon!

    ReplyDelete
  7. Heel herkenbaar! Ik heb ook geskied, een jaar geleden voor het laatst en als je daar eenmaal mee bent begonnen.... :)

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO