Friday, February 28, 2014

HOME// Update 6

Helaas was er vorige week geen home update online gekomen. Dit was eigenlijk meer omdat ik maar een paar foto's had, en er niet echt een verschil te zien was (op de badkamer na).

Nu ik een weekje vakantie heb, gaat de wekker dan ook keurig netjes om 07:30 uur om weer een dag te gaan klussen. Zo was de slaapkamer en de woonkamer deze week 'mijn' project. Gisteren is de eerste muur behangt. Het ziet er direct al zo anders uit! 'S avonds hebben vriendlief en ik nog de rest van de slaapkamer behangt met glasvezelbehang. Nu is het wachten totdat het gedroogd is en kan er gesaust worden.

De mannen hebben zich deze week vooral bezig gehouden met de keuken en de wc. In ons huisje is alles zo schots en scheef dat er niet eens betegeld kan worden in de wc. Dus dat moest eerst vlak gesmeerd worden. De keuken is voor de rest afgemaakt, zoals de afzuigkap en het water. 

Voor de rest staat alles beneden voor in de hoogglansverf alleen moet het nog een keer geverfd worden omdat het net niet goed genoeg dekt. Nu is het wachten tot de plinten van het plafond er allemaal opzitten in de woonkamer en het plafond gesaust is. Daarna kan ook de woonkamer aangepakt worden met het behang.

En de keuken, wat is 'ie' mooi hè?




Volg mij op

10 comments:

  1. Ziet er nu al weer leuker uit! Wordt steeds mooier! De keuken is prachtig, en leuk behang in de slaapkamer.

    ReplyDelete
  2. Ik vind je keuken echt heel mooi!

    xo

    ReplyDelete
  3. Wauw, er is echt al veel veranderd! Het wordt mooi, zeg :D !

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  4. Jaloers!! Erg mooi wordt het.

    New blogpost: beauty review

    ReplyDelete
  5. Wat leuk om dit te zien!
    Dit doet me echt denken aan mijn klusperiode haha.
    Ben nu zo blij met het resultaat.
    liefs x

    ReplyDelete
  6. Wauw, wat een vooruitgang meis! Ziet er echt top uit.
    Kun je zeker trots op zijn! :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  7. Ziet er al tof uit! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat !x

    ReplyDelete
  8. wauw wordt mooi hoor! en wat een mooie keuken!

    ReplyDelete
  9. Wauw, wat een mooie keuken! Ben benieuwd naar het eind resultaat!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO