Friday, February 14, 2014

HOME// Update 5


Anderhalve maand verder en de woonkamer is bijna zo goed als klaar om alles in de verf te zetten. YAY! In twee avondjes tijd hadden we het plafond in de woonkamer en de helft in de keuken al dicht gesmeerd met gipsplaatvuller. De gang en de wc zijn nu helemaal gestuct en zijn nu dus klaar voor de plafonplaten. Ook is er al een beginnetje gemaakt voor de CV-ketel en ligt de aanleg al in de kelder en op de zolder. 

Van de zolder heb ik jullie eigenlijk nog niet eerder foto's van laten zien omdat we daar op dit moment niks veranderen (behalve een CV ketel dan). Maar in deze update zie je toch een paar details van de zolder. Ik vind die ouderwetse boog wel iets tofs hebben! 

Maandag komt de keuken al en ik ben er stiekem zoooo benieuwd naar. Natuurlijk weet ik wel hoe die eruit ziet (we hebben hem inmiddels zelf uitgezocht), maar het blijft toch spannend om te zien hoe de keuken nou eigenlijk staat in de ruimte die we ervoor hebben. Ik hoop jullie dan ook in de volgende update met trots onze eigen samengestelde keuken (of een deel ervan) te laten zien :)




P.S. De winnaresen van de infinity ketting zijn Merel en Annabel. Gefeliciteerd meidne jullie hebben een mailtje.

Volg mij op

18 comments:

  1. Het gaat vooruit! Ik ben heel benieuwd naar je keuken!

    X Sara

    ReplyDelete
  2. Leuke update! Ik ben zo benieuwd hoe het uiteindelijk word :)

    ReplyDelete
  3. Ooh het begint al wel op te schieten! Spannend maandag! Veel succes en dat boogje is echt geweldig!

    ReplyDelete
  4. Wat leuk dat jullie keuken maandag komt!

    ReplyDelete
  5. heel leuk! ziet er goed uit al !
    liefs x

    ReplyDelete
  6. Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat!

    ReplyDelete
  7. Wat een gestuc! Het vast erg leuk om je plek steeds in betere staat te zien en al wat van je checklist af te kunne strepen.

    ReplyDelete
  8. Goed bezig!! Stukje bij beetje begint het steeds meer wat te worden, altijd leuk om te zien! x

    ReplyDelete
  9. Wow! Jullie gaan de goede kant op! :)

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  10. Gaat goed vooruit bij jullie! Kben heel benieuwd naar de keuken ;)

    ReplyDelete
  11. Amai gaat goed vooruit bij jullie! Ben heel benieuwd naar de keuken ;)

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO