Friday, February 7, 2014

HOME// Update 4

Nu school weer begonnen is en ik door mijn rooster méér kan werken (de centjes kunnen we juist nu goed gebruiken) kan ik helaas minder aan de slag in het huis. Maar dat betekent natuurlijk niet dat er niets gebeurd.

Zo is er een gedeelte van de waterleiding opnieuw gelegd en is de 'oude' muur van de wc + wc eruit gehaald en nu staat de 'nieuwe' muur alweer. Ook zit het inbouwreservoir er alweer in. Kom maar op met die toilletpot, want een hele middag niet drinken i.v.m. het niet naar de wc kunnen is geen aanradertje ;). Ik zelf heb de laatste kozijnen van de woonkamer in de grondverf gezet. De mannen zijn deze week druk geweest met het erin zetten van de plafondplaten. Als die er eenmaal inzitten kan er al worden behangt en het huis eindelijk een beetje vormgeven. Can't wait.

Op Valentijnsdag mag ik twee mensen blij maken met een infinity ketting. Doe jij al mee met deze give-away?



Volg mij op

8 comments:

  1. Ik vind het leuk om de voor uit gang te zien. Maar ben natuurlijk zo nieuwsgierig naar de inrichting dadelijk :)

    xo

    ReplyDelete
  2. Wat leuk. Ik vind de kleur wit ook altijd leuk in het interieur. Super vervelend dat je niet naar de wc kon. Succes nog met alles! ♥

    ReplyDelete
  3. Het plafond ziet er netjes uit!

    ReplyDelete
  4. Ben benieuwd naar de volgende vorderingen :)
    x J. from I ate noodles for breakfast

    ReplyDelete
  5. leuk om work in process te zien, succes met de inrichting :)

    ReplyDelete
  6. Wat een vooruitgang alweer! :) Ik ga volgende week verhuizen hihi.

    xoxo
    Its-dash.com

    ReplyDelete
  7. Amai jullie gaan goed vooruit! Super!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO