Thursday, February 6, 2014

GIVE-AWAY// 2 keer infinity ketting

Ik zei het laatst al: bij een nieuwe lay-out hoort ook een nieuwe win-actie. Ik heb alweer meer dan 220 volgers en daar wil ik jullie héél, héél, héél erg voor bedanken! Jullie geven mij keer op keer weer een glimlach en zijn de inspiratie achter mijn blog. Om jullie te bedanken heb ik in samenwerking met de webshop Jewelgift een win-actie.



Wat MOET je doen?
1. Volg mij op Bloglovin en/of GFC.
2. Like de Facebookpagina van Jewelgift.
3. Laat een geldig e-mailadres achter.

EXTRA kans:
4. Like mijn Facebookpagina.
5. Volg Jewelgift op Instagram.


Goodluck! Op Valentijnsdag maak ik de twee mensen blij met de infinity ketting!

Volg mij op

6 comments:

  1. Leuk!! Ik doe graag mee :) Ik volg je via gfc, like Jewelgift op Facebook en mijn e-mailadres is happylifetime19@hotmail.com.

    Liefs!
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  2. Leuk! Ik heb alles gedaan! Mijn email is theblondetales@hotmail.com!

    Liefs

    ReplyDelete
  3. Mooie kettingen! Helaas heb ik geen facebook, dus kan ik niet meedoen. Iedereen die wel meedoet, good luck;)
    x

    ReplyDelete
  4. Wat mooi! Ik vind alles met het infinity teken prachtig!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO