Thursday, February 20, 2014

EVENT// BFF event + huishoudbeurs.

Via de win-actie van Kiki had ik twee kaartjes gewonnen voor het BFF event. Maandag hebben we er een leuk dagje van gemaakt en hebben we ons prima vermaakt op de huishoudbeurs. Na een poosje zoeken vonden we ook eindelijk de hal waar het BFF event plaats vond. 

Het BFF event is eigenlijk het zusje van de huishoudbeurs, maar alleen voor meiden van 13 tot 25 jaar! Je kon mee doen aan verschillende workshops, je kon je haar en make-up laten doen, kleding en/of sieraden kopen, een catwalkworkshop volgen en ga zo maar door. Ik vond het BFF erg leuk en vrouwelijk ingericht, namelijk: knalroze met wit. Alleen had ik van het BFF event iets meer verwacht. Ik vond het namelijk een beetje aan de kleine kant en was na wat 'selfies' al snel weer uitgekeken. Wij waren er ook al vroeg en daardoor was het erg rustig. Ook hebben we het optreden van Lange Frans gemist (maar dat vond ik niet zo erg;))

Daarna zijn we verder gegaan op de huishoudbeurs en hebben we heel wat foto's laten maken, bij de kraampjes waar een fotograaf aanwezig was. Zelf heb ik op de huishoudbeurs niet erg veel gekocht maar we zijn op de terugweg ook nog even de Primark in geweest. Van de week zal ik hiervan een shoplog maken.




Volg mij op

19 comments:

  1. Wauw dat zag er mooi uit! Toffe foto die laatste ;)

    X Sara

    ReplyDelete
  2. Wat leuk dat je er was :D , ik ga vrijdag na huishoudbeurs

    ReplyDelete
  3. Ziet er erg leuk uit! Zag het al op meerdere blogs voorbij komen :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  4. Het BFF gedeelte was inderdaad best klein, maar wel erg gezellig! Gelukkig kon je daarna nog op de HHB zelf rondlopen :)

    ReplyDelete
  5. Haha de laatste foto is leuk!

    ReplyDelete
  6. Je hebt er een flink dagje uit van gemaakt! (Primark)
    Ik vond het inderdaad ook aan de kleine kant, je was er zo uitgekeken. Maar het was ook maar een deel van de huishoudbeurs, ik dacht dat het meer een event apart was. Ik heb er wel super leuke armbandjes gekocht, binnekort ook op mijn blog ;)
    Je had de rest van de dag ook genoeg te zien op de gigantische huishoudbeurs :)

    ReplyDelete
  7. Ziet er gezellig uit! Ben benieuwd naar je Primark aankoopjes!

    ReplyDelete
  8. Superleuke foto's, dat event ziet er echt erg leuk uit! :)

    ReplyDelete
  9. Leuke foto's! Ziet er ook erg leuk uit!!:D
    Liefs Gea.

    ReplyDelete
  10. Wat gaaf dat je kaartjes gewonnen hebt! Ik wilde ook heel graag, maar helaas paste het niet in mijn agenda. Ik hoop dat het volgend jaar weer georganiseerd wordt, dan kan ik misschien een keer wat andere bloggers ontmoeten :) .
    Het ziet er echt heel leuk uit, zo te horen was het super :D !

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  11. Leuk! Het was inderdaad wat klein, maar het was wel erg leuk!

    ReplyDelete
  12. wat tof dat je hierheen bent geweest super leuk! liefs x

    ReplyDelete
  13. Zo te zien heb jij je prima vermaakt haha.
    Aan de foto's te zien had ik inderdaad verwacht dat het bff gedeelte wat groter was.
    Het thema ziet er wel echt tof uit.
    liefs x

    ReplyDelete
  14. Hee tof daar was ik ook heen! Het was best klein, maar ik vond het wel de moeite waard hoor!

    Liefs

    ReplyDelete
  15. Leuke foto! Ik ben 1 keer naar de huishoudbeurs gegaan maar dat was meer dan genoeg! Een kippenhok vol met trolleys :P

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO