Sunday, February 16, 2014

EVENT// BFF event + huishoudbeurs

Het BFF event (beauty, fashion & friends event) is al vanaf zaterdag begonnen en en ook ik ga heen. Vorig jaar was ik ook al bij de huishoudbeurs maar dat was (vond ik) één grote drama. Al die vrouwen die elkaar wegdrukken met hun trolly's, je kon nergens normaal lopen door de drukte en noem maar op. Maar omdat dit jaar het BFF event erbij in zit en ik kaartjes heb gewonnen, heb ik besloten om maandag heen te gaan!

Wie van jullie gaan er nog meer maandag naar het BFF event?


Volg mij op

7 comments:

  1. Leuk! Huishoudbeurs is idd drama! Bff event lijkt me leuk, helaas kon ik geen enthousiaste mensen vinden die met me mee wilde! Veel plezier ik ben benieuwd!

    ReplyDelete
  2. Wat super leuk <3! Ik wilde erg heel graag heen, maar het paste, helaas, helaas, niet meer in mijn agenda. Als het volgend jaar weer georganiseerd wordt ga ik zeker weten! :D

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  3. Super veel plezier!! Ben benieuwd, want ik kan uiteindelijk helaas niet meer gaan.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  4. Zelf ga ik niet maar ben er wel heel benieuwd naar geworden!

    ReplyDelete
  5. Oh lijkt me best leuk maar nee helaas ga ik niet! Ben ook eens bij de huishoudbeurs geweest en was ook een en al gedruk haha niet leuk :p

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO