Tuesday, February 11, 2014

DIY// Valentijnscadeautjes

Over drie dagen is het alwéér zover: Valentijnsdag. Eigenlijk had ik nooit iets met deze dag totdat ik vriendlief ontmoette. En dan is er natuurlijk geen ontkomen aan op niks te doen, haha ;)

Pinterest staat vol met leuke DIY's en daar tussen vond ik deze Valentijns DIY's. Ik heb mijn favorieten uitgekozen (en die zijn ook niet al te moeilijk). Als ik er de tijd voor had, was ik zeker weten gegaan voor '12 months of pre-planned date nights' of de '52 thing I love about you' DIY's. Ik vind ze zo leuk! Misschien kan ik er alvast aan beginnen voor volgend jaar. Zelfs verras ik vriendlief met een etentje op Valentijnsdag. Tot nu toe heb ik het nog steeds geheim kunnen houden..



Volg mij op

17 comments:

  1. Superleuke ideeën. Ik vind die van de ijslolliestokjes erg leuk.

    ReplyDelete
  2. Leuke ideeën! Vooral dat things I love about you boekje en de date planner vind ik tof! Ik vrees enkel dat mijn vriend zoiets maar niks gaat vinden :D

    X Sara

    ReplyDelete
  3. Leuk artikel ! Ik vind nr 4 erg leuk om te doen X

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke DIY's! Vooral de waxinelichthouder van blik en het ei vind ik erg leuk om het zelf te maken en dan cadeau te geven.

    ReplyDelete
  5. Hele leuke diy's! Deze ga ik onthouden voor volgend jaar! x

    ReplyDelete
  6. hele leuke ideetjes! liefs
    www.rachelkromdijk.nl

    ReplyDelete
  7. Leuke ideeën! Ook al doen mijn vriend en ik niet aan Valentijn, vind ik het wel leuke ideetjes om gewoon voor iets anders te doen (;

    ReplyDelete
  8. Ziet er heel leuk uit allemaal!
    liefs x

    ReplyDelete
  9. Wat 'n leuke DIY's!! ^^ Vooral die 2e vind ik heel cool ^^

    ReplyDelete
  10. Ik vind nummer twee zo origineel en leuk! :D

    ReplyDelete
  11. Oeh wat een leuke ideetjes! :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    ReplyDelete
  12. Wat een superleuke ideetjes! Vooral dat eitje!

    ReplyDelete
  13. Ik ben zelf niet zo zot van valentijn maar deze spulletjes zijn wel fijn! (dat rijmt nog ook ;) )
    Ik heb je genomineerd voor de liebster award, kijk even op mijn blog voor de regels ;)

    ReplyDelete
  14. Wauw, echt hele leuke DIY's! Dat met die puzzel is ook leuk om te doen met een foto van een vriendin voor een verjaardag! :)

    Xx Alex

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO