Tuesday, February 4, 2014

BLOG // Nieuwe lay-out

Ik was al een tijdje aan het twijfelen over een nieuwe lay-out voor AOWOB. Maar nu moest het er echt van komen. Ik irriteerde me al een poosje aan de zwarte buttons/tabbladen. Ik vond ze achteraf gezien toch een beetje storend en het gaf een 'kil' effect. 

Na wat uurtjes photoshoppen is dit de nieuwe lay-out. Voor de nieuwe lay-out heb ik alles neutraal gehouden. Zo zitten de tabbladen nu bovenaan en is er gekozen voor een rustig overzicht. Ook heb ik er nu geen 'kil' gevoel meer bij. Meer een 'warm' en overzichtelijk gevoel, wat ik al die tijd al wilde met mijn blog.

Ook zijn de pagina's nu veranderd en is eindelijk de pagina: 'the owner' bijgewerkt. Dus als je nog wat tijd over hebt en graag iets over mij wilt weten, is dat zeker een aanradertje. Bij een nieuwe lay-out en over de 220 volgers hoort ook een nieuwe win-actie. Houdt de blog de komende dagen dus in de gaten;)

Volg mij op

25 comments:

  1. Echt een hele toffe layout! xx

    ReplyDelete
  2. Het is echt mooi geworden!
    xoxo Mareijn

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie layout! Jij hebt altijd mooie layouts, haha
    x

    ReplyDelete
  4. Oehhh ik vind 'm heel erg mooi! Inderdaad heel rustig en warm, en je nieuwe foto vind ik ook heel erg leuk! :)
    Liefs

    ReplyDelete
  5. Wat is je lay-out mooi geworden! Vooral dat onder je foto met verschillende kleuren en groottes vind ik heel gaaf! :)

    xo Liesbeth
    http://www.aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  6. Je lay-out is erg mooi geworden! Heel overzichtelijk zo :-)

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  7. Wauw je nieuwe lay-out is echt tof! Dat strakke en rustige vind ik heel mooi. (:

    ReplyDelete
  8. Mooie lay-out! Lekker strak en overzichtelijk. Ik vind het er mooi professioneel uitzien :).

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  9. Ziet er echt super mooi uit! lekker wit ook XO

    ReplyDelete
  10. Erg mooi! Opvallend maar overzichtelijk.

    ReplyDelete
  11. Ik vind je layout heel tof geworden!
    liefs x

    ReplyDelete
  12. Je lay-out ziet er prachtig uit! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebokk.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  13. Het is heel mooie geworden :D
    Hou wel van minimalistisch!

    xoxo
    It's Dash

    ReplyDelete
  14. love the new layout!
    http://saltskinned.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  15. lovely blog :)
    http://saltskinned.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  16. Ziet er super uit! Inderdaad mooier dan het was :D

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO